خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: بزودی سامانه‌ای ناظر در جهت تأمین امنیت اخلاقی در شاهین شهر راه‌اندازی می شود، این سامانه در سراسر کشور در جهت تأمین امنیت اخلاقی و مبارزه با بدحجابی، روزه‌خواری و غیره راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۹۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام حسن بابائی به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخوردهای سلیقه‌ای افراد را نباید به‌پای اسلام ناب نوشت.

وی تصریح کرد: حجاب یک تکلیف دینی است و کسی دین اسلام را پذیرفته است باید این اصل را اجرا کند.

رئیس تبلیغات اسلامی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی سخن گفت و افزود: 4 مأموریت اصلی برای اداره تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف ازجمله حوزه‌های هنری، نوین، تربیتی و تبلیغات سنتی تعریف‌شده است که هرکدام از این مأموریت‌ها دارای زیرشاخه‌های مختلفی هستند.

وی افزود: بزودی سامانه‌ای ناظر در جهت تأمین امنیت اخلاقی در شاهین شهر راه‌اندازی می شود این سامانه در سراسر کشور در جهت تأمین امنیت اخلاقی و مبارزه با بدحجابی، روزه‌خواری و غیره راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه به صدور کارت برای مداحان این شهر اشاره و تصریح کرد: مداحانی که دوره‌های آموزش سازمان تبلیغات اسلامی را گذرانده‌اند مجوز دریافت کارت شناسایی را دارند و مداحان شناسنامه‌دار باید توابع قوانین سازمان تبلیغات اسلامی باشند و در صورت گزارش تخلف از نحوه برگزاری مراسمات یا اشعار مداحان از سوی مردم سریعاً از ادامه فعالیت این مداح متخلف جلوگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حسن بابائی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۲۱۰ هیات مذهبی ، ۱۹۷ مداح شناسنامه‌دار، ۵ کانون فرهنگی و تبلیغی، ۱۱۰ مبلغ مرد و ۹۰ مبلغه زن و ۷ موسسه دارالقرآن کریم به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها