نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع جامعه ورزش استان مرکزی گفت : ورزش خود یک وسیله است ، وسیله ای برای تعلیم ، تربیت ، کرامت ، وفاداری ، سلامت جسمی ، روحی و اخلاقی و به ویژه مبارزه با مفاسد و حتی ورزش وسیله ای برای دفاع از مسلمانان مظلوم و مردم پی پناه می باشد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۹۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، به مناسبت 17 شوال روز منش پهلوانی همایش پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و گرامیداشت 6200 شهید استان صبح امروز دیدار جامعه ورزش استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این دیدار اظهار داشت : جوهره ورزش اخلاق ، پهلوانی ، مردانگی  می باشد که در همه میادین اصول مردانگی ، شجاعت باید حفظ شودکه کار بسیار بزرگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزش یه مرکز بزرگ ادب می باشد تصریح کرد :  در این مرکز باید به صورت همگانی آموزش پهلوانی ، ادب ، معرفت و بزرگ مردی را به افراد و به ویژه کودکان و جوانان آموخت .

آیت الله دری نجف آبادی  بیان داشت : در فرهنگ دینی ورزش یک اصل نیست ، بلکه ورزش برای تعلیم و تربیت آدم های شایسته و بزرگ می باشد که در ورزش آداب ورزشکاری و ورزش دوستی باید رعایت شود.

وی با تاکید برآن که ورزش خود یک وسیله است افزود : وسیله ای برای تعلیم ، تربیت ، کرامت ، وفاداری ، سلامت جسمی ، روحی و اخلاقی و به ویژه مبارزه با مفاسد و حتی ورزش وسیله ای برای دفاع از مسلمانان مظلوم و مردم پی پناه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : در ورزش تنها نباید ورزشکاران را برای مبارزه مقابل حریفان قرار دهیم بلکه باید در ورزش به افراد هزاران ویژگی از جمله تربیت ، بزرگ مردی ، ایثار و فداکاری را آموخت .

در پایان این دیدار آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به میدران ورزش استان مرکزی خاطر نشان کرد : باید کلاس های ورزشی خوب و مفیدی برای کودکان ،نوجوانان و به ویژه جوانان که نسل های آینده کشور ایران می باشند ایجاد شود که این افراد به راه های خلاف و اعتیاد کشیده نشوند.

ارسال نظرات