فرمانده سپاه ناحیه شازند به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از دادستان، ریاست محترم دادگستری و تمامی کارکنان این مجموعه تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۰۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی ایفا نموده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ مهجوری در طی سخنان خود ابراز کرد: با توجه به افزایش جمعیت در دهه‏های اخیر، پیچیده‏تر شدن روابط بین اشخاص و وجود مسائل اجتماعی، اقتصادی و... میزان نیاز جامعه به قوه‏ی قضائیه برای دادرسی و حل مشکلات قضایی ، نه تنها کاهش نمی‏یابد، بلکه رو به افزایش است .

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است:

رشد و توسعه هر جامعه در گرو تلاش گسترده و عمیق انسان‌هایی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای اعتلاء سربلندی آن جامعه قرار دادند و بی‌تردید تلاش برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ایست بس خطیر که با اخلاص، تعهد، تلاش و همت خالصانه محقق خواهد شد.

مجموعه داستانی و دادگستری به عنوان مدعی العموم با عدالت محوری واقدامات ارزشمند و خالصانه اثرات بسیار مثبتی در امور امنیتی، قضایی شهرستان داشته است که سر سلسله این تلاش‌ها امر خطیر مبارزه با اخلالگران نظم، امنیت بوده است.

اتکاء و قاطعیت در اجرای قانون، همکاری تنگاتنگ و شبانه روزی با شورای تامین شهرستان باعث گردید تا امروز شاهد کاهش صددرصدی برخی جرایم خشن در سال جاری دراین شهرستان باشیم.

 شهرستان شازند یکی از شهرستان های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشوربوده است که طرح‌های مختلفی طی چند سال گذشته درآن اجرا شده است و دستگاه قضایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای درست این طرح پیشگام بوده است.

ارسال نظرات