احکام برای مخلین امنیت عمومی و حاملین سلاح غیرمجاز شدیدتر می‌شود

دادستان خرم‌آباد گفت: با افرادی که امنیت اجتماعی را برهم زده و تخلفاتی مانند تیراندازی داشته باشند شدیدترین برخوردها صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۱۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، عنوان کرد: چند پل در مرکز استان قابل استفاده نیست که مشکلات آنها را به طور جد و مداوم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

وی در ارتباط با برخورد با جرائم اجتماعی نیز بیان داشت: در ارتباط با تیراندازی‌ها احکام سنگینی مانند 10 سال حبس برای یک فرد که به چراغ برق تیراندازی کرد در نظر گرفته شد یا در موردی دیگر 5 سال حبس برای حمل غیر مجاز سلاح جنگی در نظر گرفته شد.

دادستان خرم‌آباد در ارتباط با درگیری‌های اخیر جنوب شرق خرم‌آباد نیز گفت: پیگیری کردیم که اگر تخلف و کوتاهی در بروز این درگیری‌ها که منجر به کشته شدن چند نفر شد صورت گرفته باشد، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این قضیه بیش از 30 نفر از طرفین درگیری دستگیر شده است.

رازانی گفت: در بحث عدم حضور به موقع نیروی انتظامی در محل‌های درگیری، هر جا این موضوع معرض شود با مامورانی که کوتاهی کرده‌اند برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: در برخورد با کسانی که نظم عمومی را به هم می‌زنند هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد و شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار