مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: سال گذشته در مجموع 51 هزار پرونده در این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت که 55 درصد مربوط به مراجعات سرپایی بود.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۱۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمیدرضا نظیفی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، با بیان اینکه اجرای عدالت در دادگستری نیازمند وجود زیرساخت‌ها است که در پزشکی قانونی لرستان به عنوان یکی از مجموعه‌های کارشناسی زیرمجموعه دادگستری لرستان زیرساخت‌ها به خوبی وجود دارد.افزود: وضعیت استان در حوزه پزشکی قانونی مطلوب بوده و از لحاظ زیرساخت‌ها شرایط خوبی در سطح کشور دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با عملکرد سال گذشته این اداره کل اشاره کرد و گفت: کل پرونده‌های بررسی شده در سال 97 در سطح استان 51 هزار فقره بود.

وی یادآور شد: بیشترین پرونده‌های پزشکی قانونی به ترتیب مربوط به حوادث رانندگی و نزاع بوده و این در حالی است که 55 درصد مراجعات سرپایی بوده و می‌توان با کار فرهنگی این میزان را کاهش داد.

نظیفی عنوان کرد: در بحث رسیدگی به پرونده‌های قصور پزشکی نیز بیشترین احکام صادر شده برای متخلفین در حوزه زنان و زایمان، دندان پزشک و جراحان عمومی بوده است که حکم برای آنها صادر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات