مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان:
حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی فقیهی گفت: بایستی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تعقل کنیم تا ببینم جایگاه ما در این مهم کجاست، در حالی که این بیانیه متعلق به تک تک افراد جامعه است که باید در این راستا ابلاغ رسالت کنند.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۲۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، ۲۸ خردادماه در نشست ماهانه حلقه سرگروه‌های طرح صالحین این شهرستان، گفت: بدترین جنبده‌ها کسانی هستند که حرف حق را می‌شنوند ولی تعقل نمی‌کنند، در حالی که باید حرف حق را شنید و روی آن تعقل کرد.

وی بیان کرد: بایستی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تعقل کنیم تا ببینم جایگاه ما در این مهم کجاست، در حالی که این بیانیه متعلق به تک تک افراد جامعه است که باید در این راستا ابلاغ رسالت کنند.

حجت‌الاسلام فقیهی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) توسط مردم به پیروزی رسید، مردم حق را انتخاب کردند و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، شعار ما شد.

وی بیان کرد: شعار فوق گام اول انقلاب بود، لذا امام(ره) به ملت ایران عزت و شرافت داد و در بحث سیاست دگرگونی ایجاد شد و مشت محکمی در دهان استکبار زده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار کرد: خون دل‌ها خورده شده و خون‌ها ریخته شده تا اسلام به دست ما رسیده است، لذا آیندگان پای سفره استقامت و عزت ملت ایران خواهند نشست.

وی یادآور شد: ما وارد مرحله گام دوم انقلاب شدیم که خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی باید در رأس امورات‌مان باشد تا زمینه برای استقرار حکومت عدالت‌گستر حضرت ولی‌عصر(عج) رقم بخورد.

ارسال نظرات