خبرهای داغ:
نوبخت گفت: مالیات مهمترین منبع مالی است که همواره مورد تاکید همه دولت‌ها در جهان قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۳۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمدباقر معاون رییس جمهور امروز به منظور افتتاح واحدهای تولیدی و آشنایی بیشتر با توانمندی های مختلف اقتصادی استان قزوین طی سفر 2 روزه وارد قزوین شد و در بدو ورود به قزوین از نمایشگاه فرش دستباف واقع در مجموعه تالار شهر قزوین دیدن کرد.

این طرح ها شامل افتتاح طرح صنایع غذایی مربوط به تولید محصولات آردی (شیرینی و بیسکوییت) در شهرک صنعتی کاسپین و نیز شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قزوین و همچنین بازدید از بوستان ملی باراجین و دهکده طبیعت می باشد.

محمد باقر نوبخت در جریان بازدید و افتتاح فاز نخست شرکت ویتانا تولیدکننده انواع شیرینی و بیسکوئیت در شهرک صنعتی کاسپین قزوین در پی درخواست صنعتگران این شهرک برای حل مشکل معافیت‌های مالیاتی خود، بیان کرد: حل مشکل معافیت مالیاتی برای شهرک‌های صنعتی در خارج از ۱۲۰ کیلومتری تهران برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک کاسپین توسط دولت پیگیری می‌شود.

معاون رئیس جمهوری گفت: توافق اولیه با واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین این بوده که معافیت‌های مالیاتی اعمال شود و اکنون مطالبه به حق صنعت گران استان قزوین است که این موضوع اجرایی شود.

وی با تاکید بر قول مساعد برای پیگیری این مشکل، اظهار داشت: عامل اصلی مشکلات شعاع ۱۲۰ کیلومتری و معافیت‌های مالیاتی در شهرک کاسپین به خاطر دغدغه زیست محیطی بود که فاصله هوایی در این خصوص لحاظ و محاسبه شد.

نوبخت اظهار کرد: در سال‌های گذشته صنعتگران شهرک صنعتی کاسپین به دلیل قرار گرفتن در خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران از معافیت‌های مالیاتی برخوردار بودند اما از سال گذشته این فاصله به شکل هوایی لحاظ و معافیت‌های یاد شده برداشته شده است.

نوبخت همچنین گفت: اگرچه دولت هم اکنون در شرایط بسیار ویژه‌ای قرار دارد و درآمد دولت بعد از فروش نفت متکی به مالیات است؛ اما همه این موارد مخالف حمایت‌های مالیاتی برای واحدهای تولیدی نیست.

وی با بیان اینکه دولت علاوه بر تعهدات خود و پرداخت حقوق‌ها باید به فکر کسب منابع مالی نیز باشد، خاطرنشان کرد: مالیات مهمترین منبع مالی است که همواره مورد تاکید همه دولت‌ها در جهان قرار دارد.

شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و بازدید از بوستان ملی باراجین و دهکده طبیعت از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به قزوین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها