خبرگزاری بسیج: نشست تخصصی و هم اندیشی مدیران سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، با فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۴۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران؛ سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، در این نشست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با بحث نفوذ، اظهار داشت: موضوع نفوذ فقط مربوط به مسئولان سیاسی، مدیران دستگاه ها و سایر افراد نیست، بلکه دشمن فضای نفوذ را برای سطوح مختلف جامعه تعریف کرده است و ما نیز باید مراقب باشیم که در دام نفوذ دشمن گرفتار نشویم.

وی به تبیین چگونگی اجرای برنامه های سیاسی در سپاه پرداخت و افزود: اجرای برنامه ها نباید در حصار ساختارها معطل بماند و منتظر تخصیص بودجه و امکانات باشیم تا ماموریت را انجام دهیم و اگر پول و اعتبار نبود کار بخوابد، بلکه همانگونه که حضرت آقا فرمودند: اول ماموریت آخر هم ماموریت؛ یعنی اگر پول و امکانات نبود ماموریت متوقف نمی شود شما باید بیش از پیش تلاش کنید و کارها را به صورت جهادی و بسیجی به پیش ببرید.

 سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: دشمنان نفوذ را به دست خودما برای ما رقم می زنند و امروز به جایی رسیده ایم که ایستاده ایم به همین دلیل است که حضرت آقا فرمودند آتش به اختیار یعنی وقتی سلسه مراتب قفل مشد خودتان کار کنید.

وی افزود: دشمن کاری می کند که شما خودتان با پول خودتان سی دی 500 تومانی را 10 هزار تومان خریداری کنید و آن را در اختیار فرزندتان قرار دهید این یعنی همان نفوذ نرم بنابراین باید تلاش کنید وضعیت خود را ارتقاء دهید.

وی با اشاره به اینکه قدرت تشخیص و تحلیل و زبان گویا و سخنور بودن وآشنایی با شیوه های روشنگری از مولفه های نفوذ کلام است خاطرنشان کرد: باید در این راستا تلاش کنید چرا که پاسخ بساری از شبهات سخت نیست بلکه بیان کننده زبانش گویا تر است و عوام فکر می کنند دست برتر دارد. حسن زاده تاکید کرد: هرکجا موفقیتی بوده 80 درصد آن به خود ما باز می گردد.  

 

ارسال نظرات