خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند در یادواره دانشمند شهید، مصطفی چمران در محل مسجد قیام این شهرستان، جوانان را میداندار و پیش قروالان اصلی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۵۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در یادواره شهیدمصطفی چمران در محل مسجد قیام مرند با اشاره به ابعاد بی بدیل شهید مصطفی چمران در تمامی زمینه ها، او را به عنوان الگو برای جوانان در پیشبرد گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد و جوان با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است.
هنرور  افزود: استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کشور، تمرکز بر بهره‌برداری از دستاوردهای گشته و نیز ظرفیت‌های استفاده نشده، داشتن نگاه خوشبینانه، احساس مسئولیت جهادگونه، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل، غفلت نکردن از قشرهای نیازمند، مقابله با سبک زندگی غربی از دیگر خصوصیات و اقداماتی است که باید جوانان در مسیر پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب به آن توجه خاصی داشته باشند.
جوانان میدانداران و پیش قراولان اصلی در پشبرد گام دوم انقلاب هستند
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهید چمران از نظر بعد عرفانی، سیاسی، نظامی و جهادی و علمی در مرتبه ای قرار داشت که همه قبل و بعد شهادتشان به ان غبطه می خورند و این روحیه باید در جوانان امروزی به خصوص مسئولان و دولتمردان باید نهادینه شود تا مشکلات کشورمان در تمامی زمینه ها مرتفع شود.
ارسال نظرات