خبرهای داغ:
به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم طرح سراسری با مهر تا مهر با هدف کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر در تامین نوشت افزار و لوازم التحریر و اسباب بازی و کتاب در ۴ مرکز بزرگ فروشگاهی فرهنگی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۵۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تامین اقلام فرهنگی از جمله اسباب بازی، لوازم التحریر و کتاب برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این طرح به صورت ملی و همزمان با سراسر کشور در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد کتابفروشی‌های مشارکت کننده در استان قم که این اقلام را با تخفیف در معرض خرید می‌گذارند، اجرایی شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: هموطنان می‌توانند با خرید نوشت افزار و اسباب بازی و کتاب و تحویل آن به مراکز معرفی شده ضمن بهره مندی از برکات این طرح خیریه جمعیت هلال احمر را برای خدمت رسانی و رساندن این اقلام به دست کودکان و نوجوانان در مناطق سیل زده همراهی کنند.

مصباحی افزود: پویش «با مهر تا مهر» در استان قم همزمان با سراسر کشور با همکاری فروشگاه‌های مجد به نشانی نیروگاه، ۲۰ متری زاد، نبش کوچه ۳، دنیای کتاب به نشانی خیابان صفائیه، پاساژ صفائیه، طبقه سوم، فروشگاه شهر کتاب به نشانی سالاریه، میدان میثم، ابتدای کوچه ارغوان و فروشگاه قم تحریر به نشانی بلوار ۱۵ خرداد در حال اجرا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها