یک فعال بسیجی گفت : دشمنان نمی خواهند فتنه های 78 و 88 برای مردم و به خصوص نسل جوان بازخوانی شود چراکه جنایت های زیادی در این کشور انجام دادند.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۷۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ کامران مولایی بسیجی نخبه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگوی اختصاصی با  خبرگزاری بسیج با توجه به فرا رسیدن سالروز خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در رابطه با فتنه ۸۸ گفت: بازخوانی تاریخ معاصر و به خصوص حوادثی که در انقلاب اسلامی روی داده است در شرایط امروز می تواند کمک های زیادی به نسل جوان کند.

وی با بیان اینکه در طول چهل سال انقلاب اسلامی کشور با فتنه های زیادی دست و پنجه نرم کرده است افزود: دشمنان از انقلاب اسلامی بیم و هراس زیادی دارند و به همین دلیل در صدد این هستند انقلاب را از بین ببرند.

مولایی بر ضرورت بازخولانی فتنه های 10 ساله در کشور تأکید کرد و بیان داشت: دشمنان نمی خواهند فتنه های 78 و 88 برای مردم و به خصوص نسل جوان بازخوانی شود چراکه جنایت های زیادی در این کشور انجام دادند.

نخبه ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه هنوز ابعاد زیادی از فتنه 88 بازگو نشده است گفت: باید مشخص شود چه کسانی در این فتنه آمریکائی کشور را نه ماه به آشوب کشیدند و امروز نسل جوان منتظر محاکمه جدی سران فتنه هستند و باید اهدافشان از ایجاد فتنه مشخص شود.

این فعال بسیجی ناحیه اراک با اشاره به تشدید تحریم ها از زمان فتنه 88 افزود: تحریم هایی که به اصطلاح دشمنان فلج کننده بودند بعد از این فتنه اوج خود را گرفت و حتی تهدیدات هم بعد از این فتنه بیشتر شد و باید مشخص شود چه کسی پالس اینها را به دشمنان داده است.

مولایی با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول چهل سال انقلاب نشان داده اند پشتیبان انقلاب هستند گفت: این ملت در دفاع مقدس بیش از 250 هزار از جوانان خود را فدای این انقلاب کرده اند و امروز اجازه نخواهند داد دشمنان ضربه ای به انقلاب وارد کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات