خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به تهدیدهای اخیر دولت آمریکا علیه کشورمان گفت: عقب نشینی آمریکا از مواضع خصمانه به دلیل توان دفاعی و بازدارنده بالای ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: با وجود تهدیدها و تحریم های آمریکا و بدخواهان نظام اسلامی، ما به دنبال جنگ نیستیم لیکن در صورت تعرض و تهدید کشورمان، آماده دفاع و جنگ هستیم.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته همواره نشان داده ایم که در صورت تجاوز و تعرض دشمن به خاک میهن اسلامی، پاسخی محکم و دندان شکن به آن خواهم داد.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: توطئه ها، تهدیدها و تحریم های نظام استکباری و آمریکا علیه کشورمان و نظام اسلامی در سال های اخیر با تدابیر رهبری شکست خورده و از این پس نیز با شکست همراه خواهد بود.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط نیروهای مسلح کشورمان گفت: در ساقط کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا نشان دادیم که اجازه تعرض هیچ قدرتی را به حریم جمهوری اسلامی نخواهیم داد.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: با وجود به زیرکشیدن این هواپیمای گران قیمت جاسوسی آمریکا، مقامات آن کشور به دلیل هراس از توان بازدارنده کشورمان از تهدید دست برداشته و مواضع خود را در این زمینه تعدیل کردند.

وی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر نیز ادامه داد: اهتمام خانواده ها و آحاد مردم و مسئولان برای پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر ضروری و حیاتی است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: خانواده ها و رسانه های گروهی حتی در فضای مجازی نیز نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد افیونی دارند.

ارسال نظرات