خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قم با بیان اینکه تقويت روح مقاومت با پیروی از رهبري مي تواند راهبرد آمريكايي ها را منجر به شكست كند، گفت: ما اجازه هيچ تعرضي را نخواهيم داد و اعتقادي هم به تعرض و حمله به ديگر كشورها نداريم.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۸۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با بیان اینکه در هر میدانی که جبهه استکبار و دنباله‌های آن‌ها در تقابل با انقلاب بودند پیروز انقلاب اسلامی بوده است اظهار کرد: جریان عراق را ببینید که آمریکا چقدر هزینه کرد، اما امروز سنی و شیعه چشم به انقلاب اسلامی دارند حتی ترامپ جرات نکرد به طور رسمی به این کشور سفر کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت و تفکر انقلاب پشت دیوار‌های اسرائیل قرار گرفته است افزود: قوی‌ترین کشور‌های اقتصادی منطقه در مقابل یمن قرار گرفتند و بسیاری از زیرساخت‌های این کشور را از بین بردند، اما امروز کار به جایی رسیده که پس از چند سال آمریکا و عربستان اذعان دارند در باتلاق یمن گیر کرده‌اند.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه هرجا انقلاب ورود کرده آمریکا نتوانسته کاری کند تصریح کرد: اسرائیل می‌داند اگر یک نیرو یا تانک از خط مرزی لبنان عبور کند پشیمان خواهد شد.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه با وجود همه تهدید‌ها کشور ما درگیر هیچ جنگی نخواهد شد تصریح کرد: ما اجازه هیچ تعرضی را نخواهیم داد و اعتقادی هم به تعرض و حمله به دیگر کشور‌ها نداریم.

وی افزود: در بیرون از مرز‌ها وضعیت خوبی داریم و امکان تعرض آمریکایی‌ها از آن‌ها گرفته شده و اشراف کامل بر مرز‌ها وجود دارد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به تلاش‌های دشمن در داخل کشور گفت: یکی از خطوط دشمن تحریم و جنگ روانی است و یکی دیگر از خطوط جلوگیری از ورود دارو و کالا‌های اساسی به کشور است.

وی راه مقابله با آمریکا را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: هم مردم باید اصلاح الگوی مصرف داشته باشند و هم مسوولان برای تامین نیاز‌های مردم تلاش کنند.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مذاکره در این مقطع زمانی با آمریکا به معنای تسلیم و پذیرش شکست است خاطرنشان کرد: تقویت روح مقاومت با پیروی از رهبری می‌تواند راهبرد آمریکایی‌ها را منجر به شکست کند.

وی با بیان اینکه جریانات اخیر تلاش دشمن برای عملیات روانی علیه نظام اسلامی است اظهار کرد: این اقدامات هم منجر به شکست مجدد آمریکایی‌ها شده است.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به افزایش بدحجابی و کشف حجاب در فضای عمومی و مجازی اظهار کرد: کنار هم قرار دادن این شرایط نشان می‌دهد که این یک جریان برنامه ریزی شده به دنبال این هستند که جلوه فرهنگی و اجتماعی انقلاب را تخریب کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های متولی کارکرد خود را در این زمینه تقویت کنند افزود: اگر هر گروهی در این زمینه به وظیفه خود عمل کند شرایط ما بسیار بهبود خواهد یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها