امام جمعه موقت ساری با تقدیر از غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب به واسطه انهدام پهپاد آمریکایی در روز گذشته افزود: تا سپاه و مقاومت در کشور حضور دارند دشمن قصد و جرات حمله به ایران را نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۲۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان در مصلای امام خمینی (ره) با تقدیر از غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب به واسطه انهدام پهپاد آمریکایی در روز گذشته افزود: تا سپاه و مقاومت در کشور حضور دارند دشمن قصد و جرات حمله به ایران را نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمد قاسمی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند رژیم اسرائیل عددی نیست ،اضافه کرد:اگر رژیم اسرائیل  قدم کجی بردارد، نیرو‌های مسلح ایران، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهند کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران، گفت: سی و هشت سال پیش یک بزرگمرد نستوه و مجاهد در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیده است که معمار کبیر انقلاب از این شهید را مالک اشتر لبنان و حمزه کربلای خوزستان لقب دادند که روز شهادت وی روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه غیرت ملی و غیرت دینی چمران باید در بین دانشگاهیان و دانشجویان تبیین و تشریح شود، افزود: اساتید دانشگاه باید یکی از الگو‌های خود را شهید مصطفی چمران بدانید.
 
 امام جمعه موقت ساری به یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی معمار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: این روز را روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نامگذاری کردند که وظیفه خطیر این نهاد مقدس انقلاب در برهه کنونی دوچندان شده است.
 
حجت الاسلام محمد قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه مبارزه با تحریفات دینی و منکرات از وظایف اصلی انسان مومن و دینی است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اساس دین مبین اسلام است و مسلمان دینی که در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درس‌آموزی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مازندران استان مرکز تشکیل حکومت شیعی و علوی است، افزود: برخورد نهاد‌های انتظامی و امنیتی با منکرات خصوصا بدحجابی و بی‌حجابی جدی‌تر شود. 
 
به گزارش صداوسیمای مرکز تبرستان حجت الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه متولیان فرهنگی خصوصا سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل نقش آفرینی کنند، افزود: باید با ناهنجاری‌های سواحل و تفرجگاه‌ها در مازندران برخورد شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها