خبرهای داغ:
آیت الله علمانماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه گفت: ترامپ باید بفهمد که ایران په نیروهای نظامی ومردم آمادگی حفظ مرز های کشور دارند.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۲۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، آیت‌الله‌ شیخ‌مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با تشکر از از دفاع جانانه سپاه پاسداران در هدف قراردادن پهپاد پیشرفته آمریکایی، اظهار داشت: ترامپ باید بفهمد که ایراان چه نیروهای نظامی و مردم آماده‌ای دارد که حافظ مرزهای کشور هستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالگرد شهادت شهیدمصطفی چمران در 31 خردادماه سال 1360، ادامه داد: امام خمینی(ره) در پیامی که به مناسبت شهادت ایشان صادر کرد او را مجاهد دیندار، سردار پرافتخار اسلام، معلم متعهد، پاک، خالص و غیروابسته به دستجات سیاسی توصیف کرد که نشان از عظمت شخصیت این مرد بزرگ دارد.

وی با گرامیداشت اول تیرماه و شروع هفته قوه قضائیه و عدالت و بیانات مقام معظم رهبری در مورد اینکه قوه قضائیه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد، از سفارش امام درباره عدم جوسازی علیه قوه قضائیه و احکام آن سخن گفت و تصریح کرد: احکام دستگاه قضا موجه است.

علما یکم تیرماه سالرزو تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به فرمان امام(ره)، روز اصناف و نیز آغاز هفته صرفه‌جویی را گرامیداشت و با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در تمام شئون زندگی، افزود: اصناف از قبل از انقلاب دوش به دوش تفکر اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه همچنین پنجم تیرماه روز مبارزه با قاچاق و استعمال دخانیات را یادآور شد و با ضمن اشاره به مضرات مصرف دخانیات، بیان کرد: واقعا حیف نیست جوانان دخانیات مصرف کنند و بدن خود را بدان آلوده کنند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سوء‌قصد به جان مقام معظم رهبری در هشتم تیرماه سال 60 در مسجد ابوذر تهران، گفت: خداوند این ذخیره بزرگ را برای امروز ما و جهان و اسلام نگه داشت و فقط ولی است که می‌تواند این‌گونه در برابر کفر بایستد.

علما در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قرآن کریم ما را به اطاعت همراه با محبت رهنمون می‌شود، تأکید کرد: اطاعت بدون محبت معنا ندارد و محبت و اطاعت اساس خلقت بشر است.

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: خداوند به ما می‌گوید شکر کنید تا نعمت‌هایم را زیاد کنم، استعفار کنید تا ببخشم، دعا کنید تا در وقت خودش مستجاب کنم و به یادم باشید تا به یادتان باشم.

وی در پایان با بیان اینکه تقوا یک حصن و حصار نیرومند است عنوان کرد: به گفته امام علی(ع) ما باید به تقوا پناهنده بشویم.

ارسال نظرات