خبرهای داغ:
معاون سیاسی وزیرکشور با اشاره به ضرورت استمرارمذاهب کشور تاکیدکرد دولت دیدگاه منبسط وفضای باز را درقبال مذاهب کشور دنبال می کند
کد خبر: ۹۱۴۹۵۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، جمال عرف پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از جامعه اهل حق استان کرمانشاه که با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار دالاهو تشکیل شد، اظهار داشت: درصد مناصب مدیریتی در اختیار جامعه اهل حق استان نسبت به تعداد جمعیت مناسب بوده و در مقایسه با دوران سابق این رشد کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه بوده است.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: سیاست معاونت سیاسی وزارت کشور گفت‌وگوی رودررو با گروه‌ها بوده، چرا یکی از مشکلات امروز جامعه ما عدم گفت‌وگو است، ما نیاز به ارتباط و تبادل نظر برای حل مسائل داریم ازهمین‌رو ولت، دیدگاه منبسط و فضای باز را  در قبال مذاهب کشور دنبال می‌کند.

وی یادآور شد: بیکاری مساله مبتلابه استان‌های کشور است و مختص به منطقه خاصی نیست، در شرایط فعلی فشار سنگینی بر ملت ایران وارد می‌شود و این فشار در مناطقی که از سابقه محرومیت رنج می‌برند بیشتر احساس می‌شود.

عرف افزود: دلیل بیکاری، ظلم مضاعفی است که با خروج آمریکا از برجام بر ملت ایران وارد شد، پس از سال 2010، قطعنامه 1929 فشار بسیار سنگینی بر جمهوری اسلامی وارد شد و پس از آن پیام مذاکره برای ما ارسال کردند؛ دولت یازدهم مذاکرات را ادامه داد که منتج به عقد معاهده بین‌المللی برجام شد، اما ترامپ در فاصله یک‌سال از ریاست جمهوری خود حتی نگذاشت ایران سود نرم‌افزاری از این معاهده را ببرد.

وی تصریح کرد: با اقدام آمریکا همه 80 میلیون مورد ظلم قرار گرفتند، تعبیر مقام معظم رهبری  را باید باور کنیم که در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، با این شرایط 2 مسیر پیش‌روی جمهوری اسلامی قرار گرفته که یکی تسلیم شدن در برابر ظلم است که طرفداران بسیار کمی دارد و دیگری ایستادگی و مقاومت است.

وی گفت: در جنگ اقتصادی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های ما مورد هدف قرار گرفته و فروش نفت ما از بیش از 2میلیون بشکه به 700 هزار بشکه کاهش یافته است، این کاهش فروش فشار سنگینی بر مردم وارد می‌کند که در مناطق دارای سابقه محرومیت بیشتر احساس می‌شود.

عرف با تاکید بر پیگیری مسائل گروه‌های استان به ویژه جامعه اهل حق، افزود: در جنگ تحمیلی شاهد رشادت‌های جامعه اهل حق بوده‌ام و این جامعه در انتخابات مشارکت بالایی داشته و همراهی حداکثری با دولت دارند.

ارسال نظرات