خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت : سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا قدرت پوشالی آنها رادرهم شکست .
کد خبر: ۹۱۴۹۵۳۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بااشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اظهار داشت :سخنان رهبر انقلاب در این دیدار نشان داد که کشوری مانند ایران پس از چهاردهه تحریم و فشار از سوی آمریکا اینگونه با صلابت و اقتدار علیه شیطان بزرگ موضع‌گیری می‌کند که نشانگر الگوی موفق حکومت داری مستقل و آزاد است و می‌تواند الگوی بسیاری از کشورها باشد.
وی ادامه داد : این سخنان همچنین نشانگر اقتدار ملی ایران و نشان دهنده ی شروع دوره جدیدی از سیاست ورزی خارجی ایران است.
ایشان با بیان اینکه سفر نخست وزیر ژاپن برای میانجی گری قابل قبول نبود اذعان داشت: نخست وزیر ژاپن اولاً توانایی لازم برای میانجی گری را نداشت و دوماً هدف او در راستای میانجی‌گری نبود بلکه در همان ابتدا آمریکا نشان داد که این سفر در راستای فشار بیشتر بر کشور انجام گرفته است چرا که همزمان با ژست مذاکره و در آستانه سفر نخست وزیر ژاپن تحریم صنعت پتروشیمی ایران توسط دولت آمریکا انجام شد.
امام جمعه شهرستان تصریح کرد : قرینه دوم در این خصوص را می توان در حمله به نفتکش های ژاپنی در دریای عمان دانست که این امر نیز همزمان با سفر نخست وزیر ژاپن انجام گرفت و به نوعی می توان آنرا بعنوان پیام آمریکا به ایران به حساب آورد که در صورت عدم موافقت با پیامهای طرف ژاپنی خطر درگیری و جنگ افزایش خواهد یافت.
ایشان در ادامه به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت : سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که از پیشرفته‌ترین پهپادهای دنیا میباشد در آسمان کشور توسط پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت پوشالی آمریکا رابازهم در هم شکست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام(رض)، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و آغاز هفته قوه قضاییه اشاره کرد واظهار داشت: عدالت عالی ترین آرمان نظام اسلامی است و انقلاب اسلامی با شعار تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و تبعیض و فساد پیروز شد.
خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد : در بین اهداف چهارگانه حکومت اسلامی یعنی امنیت، رفاه، معنویت و عدالت این عدالت است که محور و ستون خیمه حکومت و زمینه‌ساز تحقق دیگر اهداف است و بدون عدالت اهداف دیگر حکومت اسلامی دوام و قوام نمی‌یابد.
فاطمی نسب خاطر نشان کرد : امروز دشمنان اسلام و انقلاب در جبهه داخلی به دنبال قبح شکنی ، هنجار شکنی ، ترویج فحشاء و ایجاد مظاهر فساد در جامعه هستند که وظیفه آحاد مختلف مردم مقابله و مبارزه با فساد و فحشاء و مروجین آن است.

 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات