خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند اجرای طرح همبستگی ملی را در جهت تکمیل جهاد عاطفی ملت ایران در راستای کمک به مردم سیل زده در اوایل سال جاری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۴۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور  در جمع فرماندهان حوزه و کانون های بسیج، گفت: طرح همبستگی ملی با شعار هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک قلم کالای اساسی در سطح شهرستان ها جزو برنامه های اصلی بوده و شما فرماندهان حوزه و کانون های مقاومت باید با شناسایی مساجد فعال و هماهنگی با هئیت امنای ان مساجد و بسیج همگانی، اقدامات و گام هایی اساسی برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر بردارید.
وی افزود: از همشهریان تقاضا می شود جهت کمک و شرکت در این طرح با مراجعه به پایگاه های  بسیج و هیئت امنای مساجد، کمک های نقدی خود برای ساختن یک خانه بنام مسجد خود، به حساب مسجد و یا به حساب جاری طلایی مشخص شده نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه بسیج واریز کنند.
وی در پایان تاکید کرد: انشاء الله با اجرای کامل این طرح بتوانیم با گسیل سیل مهربانی به مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور، بار دیگر شاهد برگ زرینی در تاریخ انقلاب و ترویج روحیه و حس هم نوعدوستی در کشورمان باشیم.
ارسال نظرات