امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در سرنگونی پهباد آمریکایی گفت: ما به‌زودی بینی مستکبران عالم بخصوص آمریکا، عربستان و دیگر طرفداران آن‌ها را بر زمین خواهیم مالید.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۵۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، گفت: ادعای دوستی با خداوند بدون عمل به دستورات الهی فایده‌ای ندارد و اظهار محبت، با عمل دارای ارزش است.
وی با اشاره به آغاز فصل تابستان اظهار داشت: طبق گفته مسئولان آب، علیرغم بارندگی‌های اخیر در بسیاری از نقاط کشور، استان یزد و به‌ویژه شهرستان اردکان با مشکل کمبود آب بخصوص تأمین آب شرب مواجه است و فقط ۱۵ لیتر بر ثانیه به سهمیه شهرستان اردکان از آب انتقالی اضافه‌شده است.
امام‌جمعه موقت اردکان گفت: در حال حاضر تمام چاه‌های آب مناسب جهت بهره‌برداری در مدار قرارگرفته است لذا مسئولین آب و فاضلاب استان و شهرستان از مردم درخواست کرده‌اند که درزمینهٔ مصرف آب صرفه‌جویی انجام شود.
وی افزود: مدیریت شرکت برق شهرستان اردکان و استان یزد نیز تذکر داده‌اند که درزمینهٔ استفاده از انرژی برق نیز صرفه‌جویی شود و همشهریان محترم در زمان‌های اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند. اگر ما بتوانیم درزمینهٔ استفاده از برق فقط ۱۰ درصد صرفه‌جویی کنیم با مشکل کمبود برق و قطعی روبرو نخواهیم شد.
حجت‌الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این خبر در رسانه‌های داخلی و خارجی در صدر اخبار قرار دارد. همه دنیا به‌ویژه آمریکایی‌ها متعجب هستند که چگونه این هواپیمای بدون سرنشین که آخرین سیستم پیشرفته و تکنولوژی پهبادی آمریکاست توسط ایران سرنگون‌شده است.
وی اظهار داشت: این پهباد می‌تواند در ارتفاع بیش از ۶۵ هزار پا حرکت کند و ضدرادار نیز است، ولی این پرنده باوجود تمام این ویژگی‌ها توسط نیرو‌های ما سرنگون شد. به اعتراف دیگران، ایرانی‌ها نوعی موشک فوق افسانه‌ای سری در اختیاردارند که افسانه آمریکایی‌ها را بر باد داده است.
خطیب نماز جمعه اردکان تصریح کرد: مردم ایران، مردم اردکان، همه مؤمنین و دلسوزان در سراسر جهان اعلام می‌کنیم که به یاری خداوند و پشتیبانی ملت عزیز و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به‌زودی بینی مستکبران عالم بخصوص آمریکا، عربستان و دیگر طرفداران آن‌ها را بر زمین خواهیم مالید.
وی گفت: آمریکا و مستکبران عالم هرگز با چنین انسان‌های والا و رهبران شجاع روبرو نبوده‌اند و به یاری خداوند با رهبری‌های حکیمانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به‌زودی جهان اسلام متحول خواهد شد.
حجت‌الاسلام حسینی پور اظهار داشت: صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران یک الگوی موفقی برای سایر کشورهاست. این اقتدار ملی ما نشان‌دهنده دور جدیدی از سیاست ورزی جمهوری اسلامی ایران است که دنیا آن را خواهد دید.
وی با اشاره به سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران گفت: مستکبران عالم توسط منافقین کوردل می‌خواستند که ایشان را به‌صورت فیزیکی حذف کنند، اما به لطف خداوند مقام معظم رهبری برای امروز ما و به‌عنوان ذخیره‌ای برای انقلاب حفظ شد. رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است که ملت‌های دیگر برای داشتن چنین رهبری غبطه می‌خورند.
امام‌جمعه موقت اردکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در موضوع برجام تا حالا محافظه‌کاری می‌کردیم، اما اکنون این محافظه‌کاری را کنار گذاشتیم. سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفته است که ما از مرز ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم هم عبور خواهیم کرد که غربی‌ها عصبانی و دستپاچه شده‌اند. رفتار غرب نشان داد که با زبان دیپلماسی نمی‌شود با آن‌ها حرف زد بلکه باید با آن‌ها با زبان زور حرف زد. دیپلماسی لبخند شکست خواهد خورد. اکنون دولت به این نتیجه رسیده است که دیپلماسی نرم دیگر جواب نمی‌دهد. رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن چنان صحبت کردند که دنیا را متحول کرد.
وی افزود: امیدواریم اکنون‌که رهبر معظم انقلاب، مردم عزیزمان و دولتمردان نیز به این نتیجه رسیدند که با زبان نرم و با دیپلماسی خنده، کاری پیش نمی‌رود. انشا الله با وحدت و همدلی و با شجاعت در مقابل مستکبران عالم چه اروپا و چه آمریکا می‌ایستیم و نوید پیروزی را هرچه زودتر خواهیم شنید.
حجت‌الاسلام حسینی پور در پایان با اشاره به تحولات یمن گفت: اکنون یمن به‌جایی رسیده است که در مقابل حمله به فرودگاه به فرودگاه‌های عربستان حمله می‌کند. اکنون مجاهدان یمنی به داخل خاک عربستان نفوذ کرده‌اند و پایگاه عربستان را یکی پس از دیگری مورد هدف قرار می‌دهند و فتح می‌کنند.
وی اظهار داشت: ائتلاف سعودی و اماراتی هیچ گزینه‌ای به‌جز بازگشت به راه‌حل سیاسی ندارند و هرچه سریع‌تر برای برون‌رفت از این مخمصه‌ای که خودشان ایجاد کرده‌اند باید پای میز مذاکره بنشینند. امیدواریم که با حمایت همه‌جانبه مسلمانان جهان مردم مظلوم یمن به پیروزی نهایی برسند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات