خبرهای داغ:
خبر خیلی کوتاه ومختصر اما پرمعنا بود: سپاه پاسداران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را در کوه مبارک جاسک سرنگون کرد.»
کد خبر: ۹۱۴۹۵۹۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
 
 بامداد روز پنجشنبه دور بردترین پهباد جاسوسی بدون سرنشین آمریکا با نام گلوبال هاوک بعد از تجاوز به آبهای سرزمینی و مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سواحل روستای کوه مبارک شهرستان جاسک ساقط شد.
سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشته است.
در همین راستا القدس العربی اعلام کرد: ایران از سرنگونی یک پهپاد آمریکایی بر فراز اراضی خود خبر داده است و واشنگتن تکذیب کرده است.سپاه پاسداران با اعلام اینکه این پهپاد مدل گلوبال هوک بوده، بیان کرده است که سرنگونی این پهپاد با آتش پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسدران ایران در استان هرمزگان صورت گرفته شده است.
القدس العربی با اشاره به اینکه «بیل اوربان» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرده است که هیچ پهپادی به منطقه مورد نظر ارسال نشده است، در ادامه نوشت: اوربان تنها به همین سخنان بسنده کرد و به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره‌ای نکرد.
همین پایگاه در ادامه نوشت: ارتش آمریکا پیش از این سرنگونی پهپاد این کشور توسط حوثی ها در ششم ژوئن گذشته را تأیید کرده بود.
عدم تمکین آمریکایی‌ها به قوانین بین‌المللی باعث شد بعد از بارها اخطار، هواپیمای آن‌ها مورد اصابت قرار گیرد و سرنگون شود که این مسئله نشان می دهد که ارتش جمهوری اسلامی اسلامی و سپاه پاسداران در رعایت حریم هوایی و قوانین بین المللی همچنان پایبند و مقید بوده و تعدی این هواپیما به مرز هوایی کشور موجب سرنگونی اش شد. 
خاطره هواپیمای ایرباس باردیگر برای ایران زنده شد؛ جنازه های زنان و کودکانی که به مقصد دبی فرودگاه بندرعباس را ترک کرده وقعر ابهای خلیج فارس مدفن شان شد و این ننگ ورسوایی تا همیشه تاریخ در سند رسوایی امریکا نوشته شده و هیچکاه از ذهن و خاطر ایرانیان محو نخواهدشد. 
حدود 31 سال پیش در چنین روزهایی ملت ایران اسلامی شاهد رفتارهای ددمنشانه و غیراخلاقی آمریکا در به شهادت رساندن 290 مسافر بیگناه بر فراز آبهای نیلگون خلیج فارس بود که امروز هم سپاه پاسداران با اقتدار و صلابت این حرکت ضدانسانی را تلافی کرد اما شرافت و مردانگی ایرانیان فقط تجهیزات نظامی را هدف قرار داد نه زنان و کودکان بی گناه و بی پناه را . 
پهپاد گلوبال هاوک هدف موشک سوم خرداد قرار گرفت تا باردیگر صلابت وقدرت و اقتدار ایران اسلامی به جهانیان نمایان شود و دنیا بداند که سلاح های پیشرفته نظامی در اختیار ایران است اما فقط در مواقع ضرورت انرا به رخ دشمن افسارگسخته و گستاخ می کشد. 
باید به عربستان و آمریکا اعلام نمود که زدن تمامی جنگنده های متجاوز برای ایران اقدامی پیش پا افتاده و ابتدایی است و بیش از هر زمان دیگر باید مراقب کرکری خواندنها و تهدیدات بی اساس خود نسبت به دولت و ملت ایران باشند و بدانند که این ملت هیچگاه عزت و سربلندی خودرا فدای دلارهای کثیف نخواهد کرد. 
ایرانیان 40 سال است که سخت ترین فشارها و تحریمهای ناجوانمردانه و خصمانه دشمن را تحمل کرده اند تا در چنین روزی با قدرت افسانه ای خود یکی از فوق پیشرفته ترین پهپهاد 222 میلیون دلاری امریکا را در کوه مبارک جاسک سرنگون کرده و گردن افتخار را عزتمندانه بلند نمایند و در وقت مناسب با عمل جواب محکم ودندان شکنی به امریکا وایادی دست نشانده اش بدهند. امروز اعتبار نظامی امریکا شکسته شد و ترامپ این دیوانه موطلایی در شوکی حیرات اور فرو رفت که چگونه پیشرفته ترین هواپیمایش طعمه موشک های ایرانیان شد و ابروی بربادرفته اش بار دیگر در جامعه بین المللی ریخته شد تا بداند که با ملت و دولتی قدرتمند و مصمم در مبارزه با ظلم و زیاده خواهی مواجه است . 
اینجا عربستان سرزمین دلارهای نفتی و هابیون نیست اینجا لیبی و افغانستان و پاکستان نیست که سالها مستعمره و مامن امریکا و نظامیان باشد اینجا ایران سرزمین شهید محمدی روشن و شهید همت ها و حسین فهمیده هاست، این خاک عباس دوران ها و شهید بابایی ها را در خود پرورانده و با فرهنگ شهادت و مردانگی عجین شده اند . 
ایران سرزمین زنان و مردان خودساخته ای است که 40 سال در بزنگاه های حساس و مهم انقلاب پشت سر رهبر فرزانه شان ایستاده اند و با هر حضور و هر رای خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی نه بزرگی به شیطنت ها و خباثت های دشمنان گفته اند. 
ایران سرزمین شیرمردان و حماسه سازانی ست که هشت سال با کمترین تجهیزات نظامی به جنگ ابرقدرتها و دشمنان تا بن دندان مسلح رفتند و امروز پیشرفته ترین سلاح های نظامی را در داخل تولید کرده و به وقت ضرورت و نیاز از انها رونمایی خواهندکرد. 
شکستن هیبت پوشالی امریکا و لاف های گزافش د رخصوص حمله نظامی و ... نشان می دهد که این قدرت در حال زوال و نابودی است و این رفتارهای جنون آمیز و تهدیدات نظامی نشان می دهد که بسیار مستاصل و بیچاره شده و برای حفظ شان بین المللی و قدرت خیالی خود باید خط و نشان بکشد و تهدید کند. 
باید افزود ملت قهرمان و معتقد ایران اسلامی هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و با اقتدار در مقابل تجاوزگران خواهند ایستاد وبه هیچ ابرقدرتی اجازه دخالت و تعدی به مرزهای زمینی دریایی وهوایی کشور را نخواهند داد. 
سقوط پهباد امریکا تنها سقوط یک جنگنده نبود بلکه سقوط وسرنگونی اقتدار نظامی و لاف های گزاف دولتی است که سالیان سال است که پایش را بر گرده ملت ایران اسلامی قرار داده وبا فشارهای وحشیانه خود سعی در تسلیم و خودباختن ایرانیان دارد غافل ازاینکه اینجا سرزمین قهرمان پرور و حماسه سازی است که تاکنون د رهیچ نقطه ای از دنیا چنین مردانگی و افتخاری در دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت نشده است. 
اینجا ایران به فرماندهی سیدعلی است وهشتاد میلیون سرباز مخلص و مطیع گوش به فرمان اقا و رهبرشان تا پای هر متجاوز و بالهای هر پرنده تعدی گری در اسمان ایران قیچی کنند. 
ارسال نظرات