خبرهای داغ:
رئيس جامعه الزهرا(س) گفت: امروز اگر حوزه و متوليان امور ديني به موضوع فضای مجازی كم توجهي كنند قطعاً با خسارت‌هاي سنگيني در آينده مواجه خواهيم شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۰۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم با اشاره به اینکه فضای مجازی به عنوان فرصتی فوق العاده در دنیای ما در تمام زمینه‌ها مورد توجه جدی است اظهار کرد: امروز اگر حوزه و متولیان امور دینی به این موضوع کم توجهی کنند قطعاً با خسارت‌های سنگینی در آینده مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه رسانه دیجیتال از آن جهت که بخش‌های مختلف فعال در حوزه فناوری و فضای مجازی را کنار هم قرار داده که فعالان این فضا با شیوه ها، امکانات و زیرساخت‌هایی که تا کنون به همت متخخصان داخلی فراهم شده را ملاحظه کنند فرصت ارزشمندی است.

رئیس جامعه الزهرا (س) با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت فراوان محتوای دیجیتال برای بانوان برنامه‌های وی‍ه‌ای در نظر داریم، خاطرنشان کرد: ماهم به عنوان مجموعه‌ای حوزوی و دینی با حضور در این نمایشگاه هم توانمندی‌ها خودمان را به نمایش گذاشتیم و هم از دستاورد‌ها و توانمندی‌های مجموعه‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها