خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر:
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۷۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر عامری با اشاره به برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاهی با هدف پیشگیری از اعتیاد و نشان دادن مضرات این بلای خانمان سوز در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر توسط دانشگاه برگزار خواهد شد.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هدف از برپایی این نمایشگاه را آگاه سازی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و مضرات استفاده از مواد مخدر دانست و افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۳ در مراکز بهداشتی درمانی و سطح شهر برگزار می‌شود.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطر نشان کرد: برنامه‌های نمایشگاه شامل، انجام مشاوره‌های روانشناسی، تست Hlv رایگان، ارائه پمفلت، کتاب وبسته‌های آموزشی در زمینه آشنایی با مواد مخدرپیشگیری ودرمان اعتیاد و.. خواهد بود.
وی با اشاره به برنامه‌های نمایشگاه به گفت: نمایشگاه روز یکشنبه ۲ تیر در بیمارستان امام حسین از ساعت ۹ الی ۱۳ و روز دوشنبه ۳ تیر در مرکز بهداشتی درمانی مهدی آباد از ساعت ۹ الی ۱۳ و روزسه شنبه ۴ تیر در حاشیه همایش سلامت وزندگی از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در دانشگاه صنعتی شاهرود و روز جمعه ۷ تیر در محل جمعه بازار از ساعت ۱۰ الی ۱۴ برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها