خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نزدیک به ۵۰ هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور وجود دارد که تأکید ما بر برخورداری هر پایگاه از یک گروه جهادی است.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۷۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه نشست صمیمی با جهادگران بسیجی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهادگران در این جلسه دیدگاه‌های بسیار خوبی را مطرح کردند.

وی با اشاره به این‌که بیشترین کسی که جهادگران را در سطح کشور باور دارد رهبرمعظم انقلاب است، بیان کرد: خلاقیت، ابتکار و روحیه جسارت جهادی و انقلابی جهادگران مورد تائید و تأکید رهبرمعظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که امروزه بروز و ظهور بیانات رهبرمعظم انقلاب را در میان جهادگران مشاهده کردیم، گفت: گروه‌های جهادی پدیده‌ای در انقلاب اسلامی هستند که کارهای بزرگ و با اهمیت را از راه‌های میان‌بر با اقدام انقلابی همراه با خلاقیت و ابتکار انجام می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که گروه‌های جهادی بی‌هیاهو و کم هزینه هستند، ادامه داد: نزدیک به 50 هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور وجود دارد که تأکید ما بر برخورداری هر پایگاه از یک گروه جهادی است.

غیب‌پرور افزود: تا پایان سال جاری 38 هزار گروه جهادی برای پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور برنامه‌ریزی شد و باور داریم که گروه‌های جاهدی بستر خوبی برای تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و محل بروز و ظهر بسیاری از اتفاقات هستند.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها