خبرهای داغ:

اعلام گزارش تخلفات گرانفروشی به سامانه ۱۲۴/خرید بیش از نیاز مردم حرکت در جنگ روانی دشمن

سرپرست اداره صمت شاهرود با اشاره به بُعد روانی خرید بیش از نیاز مردم اظهار کرد: از مردم تقاضای همکاری و ارائه گزارش تخلفات را داریم و مردم باید با ما همکاری کنند و شکایات و تخلفات را با شماره تماس ۱۲۴ درمیان بگذارند و بی تفاوت رد نشوند تا همکاران ما بتوانند براحتی عمل کنند.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۹۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا کاملی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه در جنگ اقتصادی قرار گرفتیم و تیمی که باید مقابله کند، باید مجهز شود و تامین شود نه اینکه شرایط نیروی انسانی و منابع قبل از جنگ اقتصادی باشد گفت: با همان ظرفیت قبل از جنگ خواه ناخواه ضعف داریم، اما اولویت‌های شهرستان را در نظر می‌گیریم و از نیروی انسانی خود حداکثر استفاده را می‌کنیم.
سرپرست اداره صمت با اشاره به وجود ۱۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان و دارا بودن بیشترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان گفت: متاسفانه با وجود این، یک کالا در بازار نایاب می‌شود و این از بُعد روانی در جامعه است.
وی با بیان اینکه در توزیع اقلام ناظر گذاشته ایم تا مراقبت کنیم ادامه داد:، اما باید مکانیزم عرضه و تقاضا دیده شود و در تنظیم بازار تعادل ایجاد شود تا سبب کمبود نشود.
کاملی اضافه کرد: از مردم تقاضای همکاری و ارائه گزارش تخلفات را داریم و مردم باید با ما همکاری کنند و شکایات و تخلفات را با شماره تماس ۱۲۴ درمیان بگذارند و بی تفاوت رد نشوند تا همکاران ما بتوانند براحتی عمل کنند.
سرپرست اداره صمت شهرستان با بیان اینکه ۲۸۰ تن شکر خریداری کردیم تا وارد بازار توزیع شود افزود: کاغذ تعاونی را مستقیم از کارخانه گرفتیم و سهمیه‌ای محدود داریم که تعدادی تحویل ادارات شده است که سه چهارم آن را به آموزش و پرورش واگذار شده برای مدارس و در یحث کاغذ مشکلی نداریم، اما اگر درخواستی باشد ادارات در اولویت است.
کاملی ادامه داد: سهمیه مصرف شکر خانوار شهرستان ۱۷۰ تن است که از کارخانه قند خرید می‌شود، اما اکنون تا ۲۰۰ تن رسیده و مصرف کنندگان دپو می‌کنند و مشکل ما بحث روانی است و کسانی که نیاز ندارند تقاضا می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها