خبرهای داغ:
برنامه حفظ و انسجام گردان ۱۲۳ حضرت امام حسین (علیه السلام) شهرستان تیران و کرون یه یاد ونام یاران شهید خرازی (شهدای حمله توریستی خاش) در ۲ روز متوالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۰۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برنامه حفظ و انسجام گردان 123 حضرت امام  حسین (علیه السلام) شهرستان تیران و کرون یه یاد ونام یاران شهید خرازی (شهدای حمله توریستی خاش) در 2 روز متوالی برگزار شد.

سروان پاسدار رحیم اکبری فرمانده گردان 123 امام حسین (علیه‌السلام) به برگزاری موفق این برنامه اشاره و تصریح کرد: دراین برنامه جهت آمادگی جسمانی، رزمی و توان رزم نیروها پیاده روی برد بلند به طول 15 کیلومتر از  شهر رضوانشهر تا سد شهید محمد منتظری خمیران برگزار شد که در آن علاوه بر آمادگی جسمانی نیروها برنامه‌های دیگری از جمله ساماندهای گردان درقالب هفت تیم با دادن گرا و مختصات نقاط مختلف با استفاده از قطب نما و نقشه در نقطه‌های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: نیروهای حاضر در این رزمایش در بین مسیر با اجرای برنامه کمین وضد کمین آمادگی خود را جهت با مقابله با تهدیدات دشمن اجرا کردند و در ساعات ابتدای شب 18 تیم تشکیل دهنده این رزمایش به سد شهید محمد منتظری خمیران رسیده و در ادامه کلاس‌های سیاسی توسط مسئول فرهنگی گردان برگزار شد.

فرمانده گردان 123 امام حسین (علیه‌السلام) خاطرنشان کرد: در ادامه کلاسی با موضوع جهت‌یابی و کار باقطب نما و نقشه ادامه برگزار شد و این همایش در روز دوم خود با برگزاری کلاس سلاح کشی و تاکیتیک به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها