در چهل ساله اول انقلاب قدم‌های بزرگ و کار‌های بزرگی انجام شده است ودشمنان امروز به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند در این زمینه‌ها موفق شوند لذا روی آوردن به بحث‌های اقتصادی و بخصوص تحریم‌های اقتصادی.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۲۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان در جمع بسیجیان شهرستان راور ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در خصوص شرایط و وضعیت دشمنان اسلام و انقلاب در منطقه مطالبی را بیان داشت.
 
فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه چرا شرایطی که امروز آمریکا و اسرائیل و کشور‌های مرتجع منطقه و عوامل آن‌ها مثل سلطنب طلب‌ها منافقین و... رویکرد آن‌ها به سمت جنگ اقتصادی است؟ و اینکه یکی از سوالاتی که در جامعه مطرح است چرا استکبار این قدر فشار می‌آورد و مباحث جنگ اقتصادی را مطرح می‌کند؟ آیا آن‌ها از این برنامه‌ها طرحی دارند و به دنبال هدفی هستند؟ باید عرض کرد یکی از نکات محوری غربی‌ها دنبال می‌کنند خالی کردن دل مردم است، نا امید کردن مردم است، سیاه نمایی عواملی که وجود دارد در جامعه.

سردار ابوحمز در ادامه فرمودند:دشمنان اسلام در یک نگاه کلی در عرصه سیاسی، نظامی، امنیتی و حتی فرهنگی دچار شکست کامل شدند اگر می‌خواهید دلایل این شکست‌ها را بدانید باید مراجعه کنیم به گام دوم انقلاب که رهبر عزیز انقلاب آن را بیان فرمودند:. این بحث گام دوم انقلاب باید بررسی شود، تبیین شود و در جامعه مطرح شود، چون برنامه حرکت چهل ساله دوم انقلاب است. در چهل ساله اول انقلاب قدم‌های بزرگ و کار‌های بزرگی انجام شده است خدمات بزرگ و ارزشمندی انجام شده است در بحث‌های علمی، پزشکی، دفاعی و... دشمنان به این نتیجه رسیدن که نمی‌توانند در این زمینه‌ها موفق شوند لذا روی آوردن به بحث‌های اقتصادی و بخصوص تحریم‌های اقتصادی.

ابوحمزه در ادامه در خصوص چرا آمریکا از برجام خارج شدند و چرا اروپایی‌ها علی رغم مذاکرات اخیر هیچ گونه پایبندی به آن‌ها ندارند باید گفت: بحث هسته‌ای یک محمل بود. یک فریب بود. یک مقدمه‌ای بود برای شروع فلج کردن انقلاب اسلامی و مها رکردن انقلاب اسلامی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی. آن‌ها گفتند اصل مذاکره در بحث‌های هسته‌ای شروع می‌کنیم و در فاز اول مجموعه مباحث هسته‌ای از جمله بحث سانتریفیوژ‌ها، غنی سازی، آب سنگین اراک و فوردو را می‌بندیم و به نوعی تعهداتی که جمهوری اسلامی را دارد وادار می‌کنیم انجام بدهد و خودمان با کلمات بازی الفاظ می‌کنیم و روی کاغذ بازی می‌کنیم زمانی که در این روش آن‌ها دنبال این بودن با بهره بردار‌های دروغ و وعده و وعید‌های دروغ گام‌های بعدی را برمی داریم. در این حین بود که با نگاه عمیق و دقت مقام معظم رهبری راهکار‌های ۹ گانه را مطرح نمودند که اگر مسئولین آن‌ها رعایت می‌کردند این اتفاقات نمی‌افتاد. به عنوان مثال یکی از راهکار‌های ۹ گانه این بود که تعهدات مرحله به مرحله و گام به گام انجام شود یکی از اشتباهات تیم مذاکره کننده این بود که تمامی تعهدات را یکجا اجرا کرد، ولی غربی‌ها هیچ کدام از تعهدات خود را انجام ندادند بلکه می‌بایست این تعهدات مرحله به مرحله انجام شود اینجا بود که دست ایران برای ادامه کار بسته شد؛ و غربی‌ها شروع کردن به بازی در آوردن که جمهوری اسامی باید رفتارش را تغییر دهد این یعنی چه؟ یعنی اینکه ۱- ایران باید برد موشک‌های خود را به ۲۰۰ الی ۳۰۰ کیلومتر کاهش دهد تا ما تعهدات هسته‌ای خود را انجام دهیم در همین حین بود که با درایت رهبر عزیز انقلاب این توطئه خنثی شد نتن‌ها برد موشک‌ها کاهش نیافت بلکه افزایش هم یافت نقطه زن هم شدند. ۲-آن‌ها گفتن باید ایران حمایت خود را از نیرو‌های جهادی منطقه بردارد، اما ایران با حمایت حزب الله و حشد شعبی و و نیر‌های سوری توانست بر داعش در عراق و سوریه غلبه کند و پیروز میدان شود ۳-ایران چکار دارد به بحث فلسطین و چرا حمایت می‌کند؟ اما ایران با آموزش نیرو‌های حزب الله و حماس و افزایش قدرت اکنون آن‌ها از خود دفاع می‌کنند به عنوان نمونه جنگ‌های ۲۲ روزه،۸ روزه، ۴۸ ساعته، ۲۴ ساعته و جمهوری اسلامی ایران توانست با تدابیر رهبر انقلاب جواب تمامی کار‌های استکبار را در صحنه عمل بدهد ۴-باید زمینه‌ای برای ایران فراهم شود که هیچ وقت علیه کشور‌های منطقه توطئه نکند ووارد جنگ نشود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان  به بخشی از فعالیت‌ها و کار‌های سپاه و بسیج در استان را بدین شرح اشاره نمود:
۱-توانمند سازی مردم در بحث اقتصادی
۲-اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت و درمان رایگان آن‌ها
۳-تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد جهت ساخت ۷۵۶ واحد مسکونی مدجویان کمیته امداد
۴-تفاهم نامه بین سپاه و بهزیستی جهت ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی
۵-تفاهم نامه با بنیاد مسکن جهت تعمیر ۶۰۰ واحد مسکونی و ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان شهرستان حمیدیه استان خوزستان
۶-راه اندازی گشت‌های رضویون جهت تامین امنیت مردم با همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی
۷- راه اندازی گرو‌های جهادی پایگاه‌ها جهت انجام امور عام المنفعه
ارسال نظرات