به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛

برگزاری ۸۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ساوجبلاغ

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ۸۶ همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه در شهرها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۵۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرماندار ساوجبلاغ در جمع مردم شهر هشتگرد که در همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شرکت کرده بودند گفت: امروز در ۸۶ شهر و روستای ساوجبلاغ برای اولین بار این رویداد کشوری برگزار شد.

برگزاری ۸۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساوجبلاغ

ابوالقاسم پالیزگیر با تاکید بر اینکه اگر کار مبارزه با مواد مخدر را به صورت هماهنگ انجام دهیم به نتایج بهتری دست خواهیم یافت، تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و باید تمام مردم به این موضوع حساس باشند تا کار پیشگیری از اعتیاد به شکل بهتری صورت گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: بسیجیان، روحانیون، سمن ها و دیگر اقشار جامعه در حوزه پیشگیری از اعتیاد قاطعانه باید در وسط میدان باشند.

وی افزود: این شهرستان با برگزاری نشست کمیته‌های مختلف قدم‌های مثبتی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر برداشته است.
پالیزگیر اظهار داشت: مردم ما نیاز به روحیه شاد دارند و این مهم تلاش مسئولین را می طلبد که با ایجاد نشاط اجتماعی شاهد جامعه پویا باشیم که یکی از برنامه‌ها همین همایش‌های خانوادگی است.

برگزاری ۸۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساوجبلاغ

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مبارزه ساوجبلاغ گفت: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی این شورا در سطح شهرستان می باشد، از همین رو ضرورت دارد رصد هرگونه فعالیت مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر صنعتی توسط پلیس زیر نظر گرفته و با توزیع کنندگان مقابله شود.

برگزاری ۸۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساوجبلاغ

وی افزود: کارهای خوبی از سوی کمیته ها در شهرستان انجام شده و معتقدم رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تنها راه نجات از اعتیاد است و این بهترین وموثرترین اقدام در این راستا محسوب می شود.

برگزاری ۸۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساوجبلاغ

پالیزگیر موفقیت مبارزه با مواد مخدر را نیازمند هماهنگی و همدلی مسوولان دانست و گفت: شیب اعتیاد در دنیا رو به افزایش است و رشد اعتیاد در کشورهای همسایه بیشتر از ایران است، اما وجود حتی یک معتاد هم در کشورمان زیاد است و باید در راستای مبارزه با این بلای خانمان سوز تلاش مضاعف نمود.

برگزاری ۸۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساوجبلاغ

ورزشکاران پس از تجمع در میدان دانش به سمت پارک مادر حرکت و در مقصد ضمن ورزش صبحگاهی ، برنامه های مفرح برگزار و به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها