امام جمعه مرند:

قوه قضائیه در جلب اعتماد مردم و ناامیدی دشمنان تاثیرگذار است

امام جمعه مرند با اشاره به آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: قوه قضائیه در جلب اعتماد مردم و ناامیدی حرکت‌های دشمنان در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است و هیچ نهادی این تأثیرگذاری را ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۶۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، در دیدار رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان مرند که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: قوه قضائیه در جلب اعتماد مردم و ناامیدی حرکت‌های دشمنان در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است و هیچ نهادی این تأثیرگذاری را ندارد.

وی تاکید کرد: مردم ما اگر عدالت را ببینند سختی‌ها را نیز تحمل می‌کنند اما بیشتر نارضایتی مردم از اجرای ناعدالتی است.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: اقدام قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی بسیار حرکت خوبی بود اما اعلام نتیجه دادرسی بعد از گذشت ۷ ماه شیرینی آن را از بین می‌برد.

وی با اشاره به افزایش جرایم خشن عنوان کرد: بیکاری‌ها و مشکلات زندگی امروز، در افزایش خشونت و جرایم خشن جامعه تأثیرگذار است.

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی باید میزان دارایی‌های مسئولین و وابستگان نزدیک آنها برای مردم شفاف سازی شود، اذعان داشت: برخورد با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی و شفاف سازی آن بسیار مهم است، اگر شفاف سازی دارایی مسئولان صورت می‌گرفت امروز با مفاسد اقتصادی به این میزان مواجه نبودیم.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اینکه تشکیلات قوه قضاییه باید نسبت به پاک دستی کارکنانش بسیار حساس باشد، ادامه داد: رئیس قوه قضاییه ابتدا باید خودش لیست اموال دارایی اش را شفاف سازی کند تا سایر وزرا و مسئولین و نمایندگان مجلس نیز اقدام کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد: این دیدار همچنان نیز جزو اخبار اول رسانه‌های دنیاست و این عزتی برای کشور ما محسوب می‌شود.

امام جمعه مرند افزود: آمریکا به عنوان رژیم جلاد و آدم کش دنیا در برابر مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران عقب نشینی می‌کند و این نشان از اقتدار ایران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار