در ادامه ی سفر فرمانده سپاه استان سمنان به شهرستان گرمسار؛

بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از حوزه مقاومت بنت الرسول(س) خواهران در گرمسار

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان در ادامه سفر خود به گرمسار از حوزه مقاومت بنت الرسول(س) گرمسار بازدید کرد
کد خبر: ۹۱۴۹۷۹۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
به‌ گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حمید دامغانی که به همراه تعدادی از معاونین خود به گرمسار سفر کرده است ضمن بازدید از حوزه بنت الرسول (س)در جلسه ای با مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان و فرمانده این حوزه مقاومت دیدار و گفتگو کرد .
مریم گلینی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الرسول(س) گرمسار در این دیدار گزارشی از فعالیتهای این حوزه در طول یک سال گذشته ارائه و خواستار حمایت بیشتر فرمانده سپاه استان از برنامه های بسیج جامعه زنان در این شهرستان شد .
دامغانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای انجام شده در این حوزه ، در خصوص طرحهای اعتلای بسیج و سند انتظار از بسیجیان صحبت و از اهمیت آن سخن گفت.
حمید دامغانی افزود: پایگاههای بسیج می بایست مسجد محور باشند و باید این پایگاهها به جای تصدی گری تسهیل گر بوده و در ارائه خدمات هر چه بهتر به محله ی خود و جامعه به کمک مردم بیایند.
رسیدگی و اهمیت به فضای مجازی در پایگاههای مقاومت بسیج از صحبتها و خواسته های فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود .
در این دیدار بسیاری از فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج خواهران نیز حضور داشتند و در طی این دیدار به بیان مشکلات پایگاه های خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار