فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در مرحله اول کار ساخت 500 واحد و بازسازی 1600 واحد مسکونی دیگر توسط سپاه در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۱۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  امروز جلسه هماهنگی قرارگاه بازسازی منازل سیل زدگان لرستان، گفت: جلسه امروز در بحث بازسازی مناطق سیل زده با حضور نمایندگان سپاه 7 استان که به صورت معین در لرستان حضور دارند برگزار و در مورد ساخت منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بحث شد.

وی افزود: در مرحله اول کار ساخت 500 واحد و بازسازی 1600 واحد مسکونی دیگر توسط سپاه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سهمیه‌ای که در بحث احداث و بازسازی منازل برای سپاه در نظر گرفته شده مربوط به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بوده و در ادامه به بسیجی‌ها و کلیه نیازمندان کمک خواهیم کرد.

وی یادآور شد: اگر مانعی وجود نداشته باشد تلاشمان بر این است که تمام کار را طی 4 تا 6 ماه به پایان برسانیم.

سردار کشکولی در ارتباط با طرح جهاد همبستگی ملی و هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک کالا نیز عنوان کرد: با استفاده از این طرح و کمک دولت و همچنین کمک‌هایی که بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن در نظر می‌گیرند و در کار آن اعتباری که از سوی سپاه در نظر گرفته می‌شود کار احداث و بازسازی خانه‌ها را برای سیل‌زدگان را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: از مردم تقاضا داریم در راستای کمک به سیل زدگان همانند سایر عرصه‌ها این بار نیز طرح همبستگی ملی را مورد حمایت خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات