"حکیمیان"در نشست تربیتی اخلاقی پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح جنگ نرم با تاکید بر اینکه علت بسیاری از اسیب‌ها و فساد‌های اخلاقی عدم توجه به فرهنگ دینی و ملی است، اذعان داشت: هر قوم و ملتی بخواهد استقلال و ازادی داشته باشد باید سه ویژگی "سلامت جسم، سلامت روان، سلامت اخلاق "را حفظ کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۶۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست تربیتی اخلاقی پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضور متربیان حلقه‌های صالحین برگزار شد.
"حکیمیان"در این نشست در بیان امار نمونه‌هایی از اسیب‌ها و معظلات شهر یزد، به مراجعه ۶۰ درصدی به سایت‌های فساد و کثیف، افزایش خیانت زنان به همسران و کسب مقام سوم استان یزد در زمینه طلاق اشاره کرد.
وی با تصریح اینکه اگر در هر شهری احترام به فرهنگ دینی و ملی تضعیف یا از بین برده شود، نهاد خانواده هم دچار لغزش میشود، علت بسیاری از اسیب‌ها و فساد‌های اخلاقی را عدم توجه به فرهنگ دینی و ملی عنوان نمود.
سخنران نشست در ادامه در تشریح بند‌های پروتکل صهیونیست از ۲۰۰ سال پیش در قالب جنگ نرم برای از بین بردن دین و ایین مردم و گسترش بی بندباری به ترویج رربا، ترویج مصرف مشروبات الکلی ومواد مخدر، بی بندباری به وسیله گرفتن حجاب زنان، تولید فرزندان نامشروع در قالب ازدواج‌های سفید بدون قرائت صیغه عقد اشاره نمود و هدف این پروتکل را تسلط و حاکمیت صهیونیست بر کشور‌های جهان و تبدیل انسان‌های غیر یهود به حیوان و استفاده از این حیوانات در راستای رسیدن به اهداف و مقاصد خود اذعان نمود.
ایشان در ابتدا با تاکید براینکه هر قوم و ملتی بخواهد استقلال و ازادی داشته باشد باید سه ویژگی "سلامت جسم، سلامت روان، سلامت اخلاق "را حفظ کند به توصیف چگونگی تشکیل نمونه‌هایی از جنبش‌ها و فعالیت‌های یهودیان از جمله:جنبش دختران خویشتن درا در امریکا، جنبش من پاک زیستم در کانادا پرداخت.
خانم حکیمیان در انتها جهت مطالعه در زمینه جنگ نرم کتاب‌های "دختران به عفاف روی می‌اورند","پاکزیستی و اخلاق مداری" و "بسته نیلوفر ابی" را معرفی نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات