خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از دفتر خبرگزاری رسای خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۶۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، از دفتر خبرگزاری رسای خوزستان بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با ابراز خوشحالی از حضور در دفتر خبرگزاری رسای خوزستان از تعامل صورت گرفته و انعکاس اخبار و فعالیت‌های سپاه استان در خبرگزاری رسا، تقدیر و تشکر کرد.
                                      پ/بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان از خبرگزاری رسای خوزستان
حجت الاسلام رستگار در ادامه ضمن دیدار از بخش‌های مختلف خبرگزاری رسای خوزستان پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب، افق پیش روی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، نقش سپاه پاسداران در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بحث محرومیت زدایی در بیانیه گام دوم انقلاب مطالبی را بیان کرد.

وی همچنین توضیحاتی درباره علل ناهنجاری‌های موجود در سطح جامعه به ویژه در خصوص حجاب، چگونگی واکنش در برابر چنین ناهنجاری‌ها و نقش سپاه پاسداران در مقابله با چنین هنجارشکنی‌هایی ارائه کرد.
                                    پ/بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان از خبرگزاری رسای خوزستان
از سوی دیگر حسین زمان زارعی، سردبیر خبرگزاری رسای خوزستان با ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته با سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، بر آمادگی این خبرگزاری در همکاری متقابل به ویژه در بحث فعالیت‌های رسانه‌ای تأکید کرد./
ارسال نظرات
پر بیننده ها