خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه لنجان گفت: امروز فقط حزب الله لبنان برای نیست ونابود کردن اسرائیل کفایت می کند و انصار الله یمن نیز برای از بین بردن رژیم سعودی کافی است.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۲۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سرهنگ پاسدار محمدی فشارکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در نشست بصیرتی پایوران ناحیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم در خصوص منطق مقاومت  گفت: مقاومت به صرفه است در صورتی که هزینه سازش از هزینه مقاومت بسیار بیشتر است و منطق مقاومت است که باید تبدیل به گفتمان شود .

وی تصریح کرد: مابسیجیان و سپاهیان وظیفه داریم که این فرهنگ مقاومت را تبدیل به یک گفتمان سراسری بکنیم و برای مردم تبین کنیم.

سرهنگ محمدی با بیان خاطره ای از سردار شهید همدانی گفت : چگونه روحیه مقاومت و ایستادگی توسط این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مدافع حرم به رزمندگان سوری منتقل شد که حتی خانواده نظامیان سوریه همراه با مردانشان به این مقاومت افتخار می کردند و این شد که عزت و اقتدار به سوریه بازگشت.

فرمانده ناحیه لنجان به توجه به فرمایشات رهبر معظم  انقلاب اسلامی  با مضمون "اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم" اشاره کرد و گفت : امروز فقط حزب الله لبنان برای نیست ونابود کردن اسرائیل کفایت می کند و   انصار الله یمن برای از بین بردن رژیم سعودی نیز به تنهایی کفایت می کند.

 محمدی با اشاره به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور گفت: توان امروز کشور در حال افزایش است، جمعیت جوان قابل توجه داریم و جمعیت جوان جزء ارکان قدرت یک جامعه است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها