سید ساجد یعقوبی
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) در گفت و گو با بسیج:
حجت الاسلام اکبر تاریخی گفت: به منظور تببین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب با شعار "گام دومی ها" و به منظور ایجاد اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان در فصل تعطیلات تابستانی طرح جوانه‌های صالحین در تمامی پایگاه‌ های مقاومت بسیج استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۵۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
طرح جوانه‌های صالحین در ۱۲۰ پایگاه بسیج مساجد و محلات اردبیل برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام اکبر تاریخی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که در بخشی از آن آمده است جوانان؛ میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب هستند اظهار داشت: امروز تربیت جوانان و نوجوان باید مهم ترین اولویت جامعه اسلامی باشد چرا که انقلاب اسلامی ایران به دست جوانان و نوجوانان به پیروزی رسید و میدان کنونی انقلاب را جوانان نسل‌های آتی مدیریت خواهند کرد.

وی با تشریح اجرای طرح جوانه‌های صالحین در اردبیل افزود:به منظور تببین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب با شعار "گام دومی ها" و به منظور ایجاد اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان در فصل تعطیلات تابستانی طرح جوانه‌های صالحین در ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج استان اردبیل برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اهمیت تربیت نیروی جوان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بیان کرد: این طرح از ۱۰ تیر با حضور فرمانده سپاه استان و سایر فرماندهان نواحی و اقشار سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بصورت رسمی آغاز خواهد شد و در اواخر شهریور ماه سالجاری خاتمه خواهد یافت.

حجت الاسلام تاریخی گفت:امسال نیز طرح جوانه‌های صالحین در ۹ عرصه "قرآنی، معرفتی، آموزشی، اردویی، ورزشی، سبک زندگی، هنری، مسابقه" تشکیل خواهد شد تا جوانان و نوجوان ائم از خواهر و برادر از این طرح به نحو احسن استفاده نمایند.

وی گفت: در سال گذشته با اجرای طرح جوانه‌های صالحین به ۲۵ هزار نفر کلاش با برگزاری برنامه‌های مختلف خدمات رسانی شده است.

وی افزود: برگزاری اردو‌ها و برنامه‌های فرهنگی نیز از دیگر مواردی است که به منظور ایجاد فضا‌های شاد و مفرح در دستور کار قرار گرفته و در قالب این طرح تابستانی به مرحله اجرا درمی‌آید که انتظار می‌رود خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: رفع نیاز‌های جوانان و نوجوانان با ارائه آموزش‌های لازم از جمله ترویج سبک زندگی امامان معصوم (ع) و اهل بیت از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در مقابله با تهاجمات فرهنگی و هجمه‌ةای دشمن جوابگو باشد که انتظار می‌رود در این زمینه نیز به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین می‌توان به آموزش رو خوانی و روانخوانی قرآن کریم، موضوعات اعتقادی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای، رشته‌های هنری، ورزشی و برگزاری اردو‌های تفریحی و زیارتی و سبک زندگی اشاره کرد که بی‌شک خروجی‌های مورد نظر را به دست می‌دهد.
ارسال نظرات