خبرهای داغ:
حبیبی گفت: دستاوردها و خدمات دولت به واسطۀ خبرنگاران و رسانه‌ها به مردم می‌رسد و مردم از طریق رسانه‌ها این آگاهی‌ها را کسب می‌کنند و این نشان می‌دهد که مسئولین به رسانه‌ها نیاز دارند.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۷۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در دیدار با اعضای هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین ضمن ابراز خرسندی از فعالیت و انگیزه اعضای خانۀ مطبوعات و طرح مسائل گوناگون، اظهار کرد: معتقدم که حل مشکلات و پیگیری مسائل رسانه‌ها نیاز به جلسات مستمر با اصحاب رسانه و اعضای خانۀ مطبوعات دارد و این مشکلات باید حل شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به نیاز جامعه به رسانه‌ها و نقش ویژه خبرنگاران در فضای امیدبخشی به جامعه عنوان کرد: دستاوردها و خدمات دولت به واسطۀ خبرنگاران و رسانه‌ها به مردم می‌رسد و مردم از طریق رسانه‌ها این آگاهی‌ها را کسب می‌کنند و این نشان می‌دهد که مسئولین به رسانه‌ها نیاز دارند.

وی افزود: ارتباط مستمر و سازنده، هم برای ما مفید است، هم به مسائل صنفی رسانه کمک می‌کند و هم برای فرآیند آگاهی بخشی در جامعه لازم است.

این مسئول با اشاره به اینکه وقتی با مردم صادقانه سخن بگوییم، مردم هم به ما اعتماد می‌کنند عنوان کرد: در ماجرای حادثۀ سیل شاهد این بودیم که صادقانه از مردم کمک خواستیم و میزان کمک‌های مردمی به حدی شد که از نیاز ما فراتر رفت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمییت کار رسانه در این حوزه، عنوان کرد: کارسازی و اثرگذاری خبر و اطلاع رسانی تیغش از هر ابزار دیگری برنده‌تر است و به تعبیر امام تیغ تبلیغات از تیغ جنگ هم برنده‌تر است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین ابراز کرد: هدف ما و شما یک هدف مشترک است و در حل مشکلات اصحاب رسانه تمام تلاش خود را خواهیم کرد، چرا که با تنظیم ارتباط میان خانۀ مطبوعات و دستگاه‌های اجرایی بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خانۀ مطبوعات را محور رسمی مسائل و موضوعات صنفی رسانه خواند و تصریح کرد: برای حل مسائلی که از مشکلات رسانه‌ها در این جلسه طرح شد، جلسات منظمی را با اعضای خانۀ مطبوعات برنامه‌ریزی می‌کنیم و از اداره کل روابط عمومی استانداری هم می‌خواهم با همکاری خانه پیگیر تشکیل کارگروهی برای حل این مسائل باشد.

حبیبی با اشاره به اهمییت حل مشکلاتی نظیر کاغذ، مسکن، مسائل معیشتی و ارزاق برای خبرنگاران، برتلاش بر حل مشکلات معیشتی خبرنگاران تأکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در پایان عنوان کرد: در حوزه تقسیم عادلانه آگهی‌های دولتی آمادۀ همکاری با خانۀ مطبوعات هستیم و برای همین منظور لازم است ارتباط مناسبی میان اداره کل روابط عمومی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانۀ مطبوعات شکل بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها