خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح تابستانی «نشاط معنوی» با هدف برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ۲۰ امامزاده استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۷۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
طرح تابستانی «نشاط معنوی» در ۲۰ امامزاده استان سمنان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: یکی از اقدامات لازم‌الاجرا در ایام تابستان برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم است.
وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان همواره به‌عنوان مأمن و پناهگاهی آرامش‌بخش محل رجوع بسیاری از مؤمنان در ایام مختلف سال است، عنوان کرد: امامزادگان به‌عنوان سنگر مستحکم مبارزه با تفکرات شیطانی و جنگ نرم دشمنان، وظیفه‌ای مهم بر عهده دارند.
واحدی بابیان این مطلب که طرح تابستانی نشاط معنوی از ۱۳ تیرماه در بقاع متبرکه مجری طرح در استان سمنان آغاز می‌شود، اظهار کرد: این طرح هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها و شروع دهه کرامت آغاز می‌شود و تا ۲۹ مردادماه مصادف با عید سعید غدیر ادامه دارد.
وی گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح از ۲۵ خردادماه آغازشده و تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه افزود: این طرح برای دو گروه خواهران و برادران دانش‌آموز و در دو رده سنی ۷ الی ۱۸ سال برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
وی مهم‌ترین هدف این طرح را جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه و استفاده از ظرفیت این قشر جامعه در اداره امور امامزادگان خصوصاً مراکز افق بیان کرد و عنوان کرد: تعامل و مشارکت با نهاد‌های فرهنگی همسو، جهت همپوشانی و وحدت رویه در انجام امور فرهنگی و ترویج معارف اسلامی و غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر اهداف این طرح است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی امسال به سه شیوه الف- مشارکتی با سایر دستگاه‌ها، ب-اردویی، آموزشی، فرهنگی و ج-شیوه‌های مرسوم سال‌های گذشته و با استفاده از ۲۰ نفر از مبلغین بومی و اعزامی، مربیان دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی و دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی می‌باشند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها