خبرهای داغ:
والیبال می‌درخشد و فوتبال هم بر دردسرهای بی پایانش، آجر به آجر اضافه می‌کند!
کد خبر: ۹۱۴۹۹۸۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، خود کرده را تدبیر نیست! حق است که فوتبال را با مشکلات خود خواسته و خود ساخته‌اش رها کنیم و حواسمان را معطوف کنیم به عملکرد والیبال که در حال تاریخ سازی است!
 
از کولاکوویچ توقع داشتیم بیشتر در بازی، حضور و حتی مداخله داشته باشد! مثل دخالت‌های بزنگاهی در تقابل با استرالیا. هم به جوانترها بازی داده شد و هم خسته ها، خسته‌تر نشدند! قوی‌ترین کوچینگ و راهبری!
 
والیبال هرچه تحسین می‌شود، نوش جانش! والیبال هرچه تشویق می‌شود، حالا حلالش! حتی از شیر مادر حلالترش!

کاری به کار زیاده طلبی کی روش استانلی که دندان ما را شمرده و از مرد ١٥٠ هزار دلاری به مرد ٨٠٠ هزار دلاری تبدیل شده، نداریم! به شیمبا هم! یا به دو و نیم میلیارد تومان برای بله گرفتن از دروازه بانِ معمولی البته آینده دار! چشم خود را به روی حاتم طایی شدن تیم‌های دولتی می‌بندیم و اوقات شیرین شده مان به واسطه عملکرد والیبال را، تلخ نمی‌کنیم! حیف و میل کردن پول‌های بی زبان هم یکجور مدیریت است! مدیریت غلط!

استراحت دادن به فیاضی و عبادی پور و موسوی، کار را خراب نکرد!
 
قرار داشتیم اشتباهات فوتبال را به لطف شاهکار والیبال نادیده بگیریم و قرار می‌گذاریم تمام انرژی مثبت خود را، خرج سعید معروف و یارانش کنیم! خرج کولاکوویچ و بچه‌هایش! تیمی که تا همین حالا هم بهترین نمایش را به نمایش گذارده است!
 
 
منبع: روزنامه خبر ورزشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها