خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) همدان خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) همدان از برگزاری نشست‌هایی با موضوع آسیب‌های اجتماعی طی هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۹۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

برگزاری نشست‌هایی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در همدانمریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر قرار داریم، اظهار داشت: بحث مبارزه با مواد مخدر، بحث ملی است و تمام دستگاه‌ها و مسئولان در راستای پیشگیری از اعتیاد و توجه به برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با آن نقش مهمی دارند.

وی افزود: در این زمینه حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان اقدام به برگزاری نشست‌هایی با موضوع آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) همدان ابراز داشت: این نشست‌ها در مناطق حاشیه‌های شهر طی هفته مبارزه با مواد مخدر  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای مقابله با اعتیاد باید از ظرفیت‌های دینی و اسلامی بهره‌گیری شود چراکه ریشه اعتیاد در ضعف برخی ازباورها و انجام رفتارهای نادرست است.

زنگنه با اشاره به اینکه اعتیاد یک معضل اجتماعی است و باید برای درمان آن چاره‌اندیشی شود، بیان کرد: اعتیاد دارای عوامل مختلفی است از این رو باید به آسیب‌شناسی پرداخت و ریشه‌های اعتیاد را ارزیابی کرد تا بتوان این آسیب اجتماعی را از میان برد.

وی با بیان اینکه آموزش رکن مهمی در کاهش اعتیاد دارد، گفت: برگزاری نشست‌های آسیب‌های اجتماعی نیز در راستای آموزش خانواده‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات