فرمانده پایگاه مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز:

هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است

فرمانده پایگاه مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا، گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما باید چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۰۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا صادقی ادامه داد: شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.

وی خاطر نشان کرد: شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

صادقی اضافه کرد: دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما هستند که باید با هوشیاری تمام دسیسه های آنان  را خنثی کنیم.

وی افزود: هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی ما و نسل جوان است.

صادقی با اشاره به اهمیت فداکاری‌های شهدای مدافع حرم،‌ گفت:‌ شهیدان مدافع حرم حقیقت‌هایی که می‌رفت در فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند، آنها را احیا کردند.

فرمانده پایگاه مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان و مدافعان حرم روز شنبه هشتم تیرماه پس از نماز مغرب و عشا، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) در میدان شهید پیشقدم تبریز خبر داد.

صادقی ادامه داد: سخنران بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان و مدافعان حرم سردار حاج رحیم نوعی اقدم از فرمانده هان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بوده و مداحی جمعی از ذاکرین اهل بیت (ع)، خاطره گویی و خواندن اشعار آیینی از دیگر برنامه های این یادواره خواهد بود.

هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است

ارسال نظرات
آخرین اخبار