نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پایبندی به معارف قرآن گفت:دفع فتنه‌ها به برکت قرآن است.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۴۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز دوم تیرماه در آئین افتتاح مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران که در امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه قران سفره الهی است و داخل این سفره نعمت های زیادی برای اقشار مختلف مردم وجود دارد، اظهار کرد: در ترویج فرهنگ قرآنی از آنچه نیاز جامعه ما است عقب هستیم.

وی با بیان اینکه پایبندی به معارف قرآن و دفع فتنه‌ها به برکت قرآن است، ادامه داد:از برکت آیات قرآن جنگ تحمیلی تبدیل به دفاع مقدس شد و وجود آیات شهادت در دفاع از کشور برای رزمندگان قوت قلب بود.

آیت الله معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع رهبر معظم انقلاب در برابر میانجی‌گری رئیس جمهور ژاپن برای مذاکره با آمریکا، اضافه کرد: پاسخ مقام معظم رهبری برای هر ایرانی که غیرت داشته باشد مایه غرور است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه در دنیای امروز اغلب کشورها از تشر آمریکا می‌ترسند، تاکید کرد:ایران اسلامی ‌در برابر زورگویی‌های مستکبران ایستاده‌ است.

امام جمعه قائم‌شهر در ادامه به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و  گفت: آمریکائی‌ها در اغلب کشورهای بدون اجازه وارد می‌شوند،برای همین اخطارهای ایران را جدی نگرفتند که در نهایت با اقدام شجاعانه نیروهای دفاعی پهپاد متجاوز مورد هدف قرار گرفت و متلاشی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها