مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران خبرداد:

چهارم تیرماه؛برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در قائمشهر

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران از برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» در شهرستان قائمشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۶۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سمیه قاسمی طوسی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران پیش از ظهر امروز دوم تیرماه در نشست خبری که در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، از برپایینمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» خبر داد و با بیان اینکه این یک رویداد فرهنگی مهم در دیار علویان است، اعلام کرد:این نمایشگاه از چهارم لغایت 9 تیرماه  و حتی در روز تعطیل از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر، جنب پل تلار برگزار می شود.

وی در ادامه هدف برگزاری این نمایشگاه را نیاز بخشی از جامعه برای تهیه پوشش مناسب خواند و اظهار کرد:این نمایشگاه دارای 40 غرفه است که مهم ترین غرفه های آن شامل غرفه برندهای معتبر مد و لباس کشوری،دوخت چادر، جواهر دوزی و دوخت بر لباس، مانتوی اسلامی، طراحی دوخت و لباس مجلسی می باشد.

مدیرکل دفتربانوان و خانواده استانداری مازندران به طرح نذر حجاب که تعویض چادرهای کهنه و جدید است ، هم اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه کارگاه آموزشی با اعطای گواهی جهت آموزش طراحی، دوخت، جواهردوزی و چاپ بر لباس در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

به گفته قاسمی طوسی غرفه نوابغ قرآنی زیر ۱۲ سال و نیز غرفه تست سلامت رایگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این نمایشگاه مستقر هستند.

وی  با تاکید بر فراهم کردن بستر مناسب برای رعایت عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: محیطی را باید آماده کرد تا لباسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل دفتربانوان و خانواده استانداری مازندران با قدردانی از همیاری سپاه کربلا  و بسیج کارگری خاطر نشان کرد:تولیدکنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، قم، تهران و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها