خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد نشده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی ایران تاکنون ایجاد نشده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۸۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ظهر امروز در دومین نشست فصلی با اصحاب رسانه که با محوریت «رسانه و گام دوم انقلاب» در سالن جلسات سپاه شهدای استان ترتیب یافت، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم که رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده و فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید ضمن مراجعه به وصایا و دست‌نوشته‌های شهدای گلگون کفن ظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب تلاش کنند، ادامه داد: همه رسانه‌ها باید در این سمت و سو گام بردارند.

این مسوول با بیان اینکه همه ما در مقابل خون شهدا مسوول هستیم، اضافه کرد: باید کشورمان را در همه زمینه‌ها ارتقا دهیم که این مهم با مشارکت رسانه‌های جمعی به طور قطع امکان‌پذیر است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم حفظ جایگاه مطالبه‌گری رسانه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: یک رسانه در تراز انقلاب اسلامی نه‌تنها با بیان موفقیت‌ها و دستاوردها نسبت به امیدآفرینی در جامعه بپردازد بلکه در بین مسوولان هم باید به عنوان یک رسانه مطالبه‌گر شناخته شود.

وی تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام علیه ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد، ملت ایران از این شرایط به عنوان یک فرصت استفاده کرده و به هیچ عنوان از مواضع خود عقب ننشست.

این مسوول برگزاری ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این برنامه در سردشت برگزار خواهد شد، که به طور قطع با حضور پرشور مردم جلوه دیگری پیدا می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار