خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۸۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: افزایش کارایی قوه قضاییه نقشی مهم در افزایش اعتماد و امید عمومی جامعه به نظام دارد، که در گام دوم انقلاب باید به آن توجه داشت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید گام‌هایی توسط قوه قضاییه برداشته شود، افزود: قوه قضائیه هم به سهم خود برای تحقق یافتن بیانیه گام دوم انقلاب باید تلاش کند، که این موضوع می‌تواند در برخورد با اخلال‌گران نظام اقتصادی متبلور شود.

وی با اشاره به اینکه چتر عدالت باید در کشور گسترده شده و یک نفر در دورافتاده ترین نقطه کشور به حق خود برسد، افزود: نباید کسی در هر مقامی هم که باشد، جرات دخالت در مسائل قضایی را داشته باشد و قاضی به عنوان شخص مستقل به محکمه بپردازد.

حسن زاده تصریح کرد: متاسفانه دشمنان به واسطه تبلیغات منفی درصدد تخریب دستگاه قضایی می‌باشند که این موضوع سبب تغییر دیدگاه مردم به دستگاه قضایی می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از راهکارهای تغییر نگرش به دادگستری است، گفت: دستگاه قضایی نیاز به تغییر و اصلاح زیرساخت ها دارد و انتصاب رئیس جدید دستگاه قضایی نیز قطعا نوید بخش قدم های مثبت در این زمینه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات