رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه سمنان، با اشاره به اهمیت خودارزیابی برای پیشبرد اهداف بانک، شناسایی نقاط قوت، ضعف و بهبود را عامل مهمی در افزایش بهره وری دانست.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۹۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶



به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره در ادامه بازدیدهای استانی خود از شعب بانک دی در سراسر کشور به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، حسن کاسب، رئیس اداره امور شعب شمال کشور و غرب تهران نوروز ساقلی ، رئیس اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی به منظور بازدید از شعبه سمنان به این استان سفر کرد.
سهم دینی در جریان بازدید از شعبه سمنان ضمن گفت و گو و تبادل نظر با همکاران از تلاش های ایشان قدردانی کرد و گفت: بررسی عملکرد شعبه نشان می دهدکه همکاران توانسته اند با برنامه ریزی و به کارگیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف بانک قدم بردارند و انتظار می رود با توجه به ظرفیت های ویژه استان سمنان برای سرمایه گذاری در پایان سال جاری شاهد موفقیت های بیشتر این شعبه باشیم.
رئیس هیئت مدیره بانک دی در این نشست صمیمانه با یادآوری این که بانک ها به عنوان یک کسب و کار خدماتی شناخته می شوند، افزود:روسای شعب می توانند با برنامه ریزی دقیق و صحیح و پایبندی به سند استراتژیک بانک تا افق 1400 در رسیدن به سطوح بالای بهره وری توفیق بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به این که تغییر در انتظارات مشتری، نیاز به نوآوری‌ها و تقاضاهای جدید را الزامی ساخته است گفت: توسعه فناوری ، فعالیت نظام بانکی را متحول نموده و منجر به دگرگونی خدمات پولی و مالی شده است و بانک ها برای بقا و پیشرفت در فضای رقابتی، نیازمند ارائه خدمات نوآورانه هستند و توسعه این خدمات در بانک دی باید جزو اولویت های شعب باشد.
سهم دینی همچنین با اشاره به تجربه موفق اجرای طرح بازاریابی مویرگی در بانک دی افزود: در شبکه بانکی، بازاریابی در صورتی محقق می‌شود که در برابر مشتریان بنا به تقسیم بندی آنها و با توجه به نیاز آن ها، انعطاف پذیری وجود داشته باشد و کارکنان شعب باید توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.
رئیس هیئت مدیره بانک دی یکی از نقاط قوت شعبه سمنان را تعامل موثر و هدفمند آن با بیمه دی ایرانیان برشمرد و گفت: هم افزایی زیرمجموعه های گروه مالی دی موجب پیشرفت و پیشبرد امور می شود و شایسته است که این الگوی موفق در تمامی زیرمجموعه ها اجرایی شود تا شاهد بالندگی و تعالی هر چه بیشتر گروه مالی دی باشیم.
سهم دینی در این نشست بر اهتمام جدی تر همکاران نسبت به جذب منابع ارزان قیمت،وصول مطالبات و برنامه ریزی برای مصارف منابع جذب شده تاکید کرد.
گفتنی است سهم دینی،رئیس هیئت مدیره بانک دی و هیئت همراه در حاشیه سفر به استان سمنان با مهدی خیرخواهان، مدیرعامل بیمه دی استان سمنان دیدار و در زمینه توسعه همکاری های متقابل گفت و گو کردند.

ارسال نظرات