خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان‌شرقی:

کار فرهنگی زمان‌بر و جمعی است

استاندار آذربایجان‌شرقی کار فرهنگی را زمان‌بر و جمعی عنوان کرد و خواستار همراهی تمام نهادهای فرهنگی برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۱۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه باید کاری کرد که ماهانه حداقل یک اتفاق فرهنگی در تبریز رخ دهد، گفت: کار فرهنگی زمان‌بر و جمعی است و دستگاه‌ها همه در این خصوص مسئولیت دارند، در زمینه قبح‌زدایی در خصوص بی‌حجابی هم دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کمک کنند.

 وی با برشماری برخی رویدادهای فرهنگی در استان اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته چندین رویداد بین‌المللی، فرهنگی و علمی در استان روی داده است و رویکرد جدیدی را در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی شاهد هستیم که منحصر به ارائه مقالات نمی‌شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم و هنر، برپایی نمایشگاهی توسط پارک علم و فناوری استان با محوریت نیازسنجی از دستگاه‌ها و عقد بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه برای تامین نیازها از داخل، برگزاری اجلاس توسعه شهری در شهریور ماه و برپایی نمایشگاه فرش در پانزدهم مرداد ماه از جمله برنامه‌هایی است که نشان از رونق فعالیت‌های فرهنگی در استان دارد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسئولین و مدیران استانی فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند و بدون سند مطلبی را ارائه ندهند و موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها