مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس این  سازمان روز در سالن جلسات اردوگاه فرهنگی-تربیتی شهید کاوه مشهد با حضور مسئولین کانون‌های شهرستان‌های خراسان رضوی و خانواده‌های محترمشان برگزار شد.

این برنامه  در قالب اختتامیه رزمایش بسیج کشاورزی خراسان رضوی به همت اعضای ستاد اجرایی-نظارتی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز برگزار شد.

جناب سرهنگ سالاری مسئول ستاد اقشار و متخصصین بسیج سپاه امام رضا (ع) ضمن تشکر از حضور ارزشمند کارشناسان کشاورزی در رزمایش علمی کشاورزی و اردو‌های جهادی که در تاریخ‌های ۲۷ تا ۲۹ خراد ماه سال ۹۸ برگزار شد، بیان داشتند که ما باید رسالتمان را دقیقتر بشناسیم و به وظایفمون جدی‌تر از گذشته عمل کنیم.
جناب سرهنگ بسکابادی مسئول وقت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا (ع) علاوه بر خیر مقدم به حضار در جلسه در خصوص تاریخچه ایجاد سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا (ع) و گزارشاتی از فعالیت‌های این سازمان از ابتدا تا کنون ارائه نمودند. وی افزود طرح ملی بسیج همگام با کشاورز به همت بسیجیان و مهندسین کشاورزی عزیز ایجاد شد که اگر آن‌ها نبودند این اتفاق بزرگ رخ نمی‌داد که علت این امر را لطف خداوند بزرگ و مهربان، همت بسیجیان و اعتماد به نیرو‌های جوان بسیجی دانست.

مهندس اورانی مسئول سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این مراسم بیان داشت: مجموعه جهاد کشاورزی با اعتقاد راسخ به اینکه بسیج مهندسین کشاورزی به کمک جهاد آمده، همواره پشتیبان و حامی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز خواهد بود و این موضوع تا لایه‌های مختلف مدیریتی این سازمان ابراز شده است.

در ادامه سرپرستی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا (ع) به مهندس احمد گل محمدی تفویض شد.
 گل محمدی پیش از این مسئول  ستاد اجرایی- نظارتی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز خراسان رضوی بود.

در حسن ختام مراسم از مسئولین محترم کانون‌های خراسان رضوی، تقدیر، بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها