خبرهای داغ:

طرح بهسازی محور پردیسان – ورجان به بهره برداری رسید

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: با هزینه ای بالغ بر 15 میلیاردریال، طرح بهسازی 7.5 کیلومتر از محورییلاقی پردیسان – ورجان اجرا شده و به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۹۱۵۰۱۲۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا زیدآبادی درخصوص اجرای این پروژه اظهار کرد: افزون بر ۱۵ میلیارد ریال برای بهسازی این قطعه از محور پردیسان - ورجان هزینه شده که این اعتبار از محل اعتبارات استانی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.

وی بازه زمانی اجرای طرح را ۶ ماه اعلام کرد و اف زود: از آنجا که محور پردیسان – ورجان مهمترین محور ییلاقی استان است وغالبا درروز‌های تعطیل و پایان هفته شاهد ترافیک سنگینی است اجرای طرح بهسازی آن بدون اعمال انسداد ترافیکی، اما مطابق آیین نامه‌های ایمنی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم اجرای پروژه بهسازی مذکور را شامل درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرح بهسازی این محوربا رعایت حداکثری استاندارد‌های موجود عملیاتی و به مرحله بهره برداری رسید.

زید آبادی با بیان اینکه محور پردیسان – ورجان طی مصوبات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمره محور‌های شریانی قرار گرفته است اضافه کرد: با عنایت به پیگیری‌های به عمل آمده ان‌شاءالله طی سال جاری شاهد اجرای طرح بهسازی در ۳.۵ کیلومتر باقیمانده این محور باشیم.
ارسال نظرات