سرپرست معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان مطرح کرد

ممانعت از جنگ، حفظ فشار و شروع گفتگو سه تاکتیک اصلی آمریکا

سرپرست معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا می‌داند فضای کنونی به نفع او نیست و به شدت به دنبال کسب اطلاعات هرچه بیشتر از ایران است، گفت: ممانعت از جنگ، حفظ فشار و شروع گفتگو سه تاکتیک اصلی آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۵۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمدمهدی نیازمند شامگاه یکشنبه در جشنواره مالک اشتر در سالن شهدای سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به سرمایه اجتماعی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی دارای ارکان اساسی، آگاهی، مشارکت و جذب است.

وی با بیان اینکه برخی ادعا می‌کنند سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام و دولت کاهش یافته است، افزود: امروز دشمنان با ابزار رسانه و عملیات روانی با شایعه و دروغ پردازی در پی بر عکس جلوه دادن مسائل مختلف جامعه اسلامی است.

سرپرست معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به حادثه بانوی آمر به معروف خمام به عنوان سناریوی دشمنان برای عملیات روانی در فضای مجازی، گفت: در حوزه عملیات روانی در فضای مجازی درگیری تن به تن و ثانیه به ثانیه است و دشمنان شدیداً درصدد تنظیم سناریو‌های جدید به ویژه برای استان‌های شمالی در زمینه حجاب و فساد در سواحل و تفرجگاه‌ها هستند.

وی با مقایسه زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان، ادامه داد: در زلزله مردم به سلبریتی‌ها اعتماد کردند و نتیجه آن رسوایی برخی از افراد مشهور بود و در جریان سیل مردم به روحانیت و بسیجی‌ها اعتماد کردند که نتیجه آن تشکیل اتحاد همگانی شد.

نیازمند با تاکید بر فرمایش مقام معظم در زمینه فضای مجازی، گفت: رفع شبهات به صورت چهره به چهره بسیار مؤثرتر است لذا فعالیت پایگاه‌های بسیج باید همراه با ایجاد نشست‌های روشنگری خطاب به بسیجیان و مخاطبان عام همراه شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران استراتژی خود را در سه سطح استراتژی کلان بین المللی، استراتژی منطقه‌ای و استراتژی مختص ایران طراحی کرده است، افزود: آمریکا در منطقه به دنبال ایجاد فضایی است که موضوعات مهم این منطقه را به سمت حاشیه ببرد.

ممانعت از جنگ، حفظ فشار و شروع گفتگو سه تاکتیک اصلی آمریکا

سرپرست معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا می‌داند فضای کنونی به نفع او نیست و به شدت به دنبال کسب اطلاعات هرچه بیشتر از ایران است، افزود: ممانعت از جنگ، حفظ فشار و شروع گفتگو سه تاکتیک اصلی آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا رهبری و سپاه پاسداران را جز عناصر اصلی نظام می‌داند و درصدد انقلاب زدایی است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ و متزلزل ساختن سپاه پاسداران، تغییر رهبری، انقلاب زدایی و غیر انقلابی کردن انقلاب اسلامی است.

نیازمند با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: شاخص دسته بندی‌های سیاسی انقلابی و غیر انقلابی، ضد انقلابی، اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و همت بلند برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال طلبی سیاسی، فرهنگی، سبک زندگی و ضد آمریکایی بودن و حساسیت نسبت به توطئه دشمن است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات