مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، گفت: مجلس عصاره ملت است و ملت ایران نمایندگانی می‌خواهد که در تراز انقلاب باشند.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۶۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حسین رهبری شامگاه یکشنبه در جشنواره مالک اشتر در سالن شهدای سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس عصاره ملت است و ملت ایران نمایندگانی می‌خواهد که در تراز انقلاب باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید وظیفه اصلی فرماندهان پایگاه‌های بسیج در رابطه با انقلاب و انتخابات باشد، افزود: تبیین شاخص‌ها، روشنگری و بصیرت دهی به ویژه در تشکیلات بسیج و مساجد از جمله اقدامات لازم الاجرا در زمان فعلی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: در این حوزه مسئولان و فرماندهان باید نهایت تلاش خود را برای تشکیل نشست‌هایی برای تشخیص فرد اصلح و با تراز انقلابی انجام دهند تا شاهد انتخابی درست و انقلابی از مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی باشیم.

حجت الاسلام رهبری با اشاره به حلقه‌های صالحین به عنوان کرسی‌های آزاد اندیشی اعتقادی، بیان کرد: فلسفه تشکیل حلقه‌های صالحین بازگشایی گره‌های ذهنی در بحث‌های اعتقادی و سیاسی، جذب نیرو و نصرت برای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات