معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک گفت: امروز راهبرد جمهوری اسلامی در برابر توطئه های دشمنان مقاومت فعال است و باید این مقاومت جوانگرا باشد چراکه بیانیه گام دوم انقلاب بر محور جوانگرایی تأکید دارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۶۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  قاسم فراهانی معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اراک گفت: مقاومت به معنای ایستادگی در مقابل ظلم، زورگویی، استکبار، استعمار و استثمار است.

وی با بیان اینکه مهمترین شرط مقاومت این است که فعال باشد افزود:همچنین مقاومت بایستی مبتکرانه، خلاقانه و خودجوش باشد و امروز سیاست جمهوری اسلامی مقاومت فعال است.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک با اشاره به بیانیه گام دوم و محور جوانگرایی بیان داشت: مقاومت باید جوان محور باشد چراکه جوانان سرمایه‌های عظیم کشور هستند و به طور قطع با بهره گیری از ظرفیت آنان می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما در صحنه سیاست خارجی مقاومت فعال را اجرا می کنیم عنوان کرد: مقاومت فعال یعنی اینکه در منطقه فعال هستیم، در داخل برای تحریم برنامه ریزی داریم ولی زیر بار فشار دشمن و مذاکراتی که آمریکا می خواهند تحمیل کنند، نخواهیم رفت.

فراهانی با بیان اینکه مقاومت مبانی دینی هم دارد تصریح کرد: آیه إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُون ما را به مقاومت در برابر زورگویی دشمنان دعوت می کند که این نشان از دینی بودن این آموزه قرآنی است.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: باید به دنبال عمل به تکلیف باشیم چراکه مقاومت خدامحوری و تکلیف محوری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات